![]() |
|
| |||
| |||
| WPA cracking kan gjøres ved å erobre en primær håndtrykk på nettverket. Dette kan gjøres på sekunder og en cracker kan deretter vei bort fra området. Alt han trenger å gjøre er å tvinge en frakobling av en klient og fange sin re-autentisering og han er! Ja, bruker WEP en 3 byte pre-nøkkel og den sprakk bare samler inn nok pakker til å gjøre sprengning enklere. Ingenting er sikkert!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
|
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hurra for hjelp om fyrene, hvor jeg bor jeg dont overveie jeg trenger å bekymre seg så mye om folk sprukket mitt trådløse tilkoblingen, er Pembrokeshire en gammel samfunnet slik de fleste mennesker bare ikke bryr seg om slike saker cheers for hjalp meg ut selv! verdsette den!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Det var fortsatt matematisk intractable skjønt, Phil, men vi fortsatt sprakk det!
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slå en £ 50 Wireless Router i en £ 400 Wireless Router - DD-WRT Guide | serverguy | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 17 oktober 2008 17:34 |
| Ny Router | duskmon10 | Nettverk, modem og VoIP | 6 | 1 juli 2008 15:33 |
| Nye ruter | ian65 | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 9nde sep 2007 19:27 |
| Bruker en ruter / modem som bare en ruter?? | jamier1985uk | Nettverk, modem og VoIP | 6 | 5 juni 2007 01:20 |
| Modem / router - ZyXEL 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | småerte | General Hardware Chat | 1 | 5 okt 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |