![]() |
|
| |||
| |||
| WPA cracking kan ske genom att fånga en primär handslag på nätet. Detta kan göras på några sekunder och knäckt kan sedan väg bort från platsen. Allt han behöver göra är att framtvinga en frånkoppling av en kund och fånga sitt re-autentisering och han är! Ja, använder WEP en 3 byte i förväg delad nyckel och knäckt bara samlar tillräckligt med paket för att göra sprickbildning lättare. Ingenting är säkert!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
|
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| leve för hjälp om killar, där jag bor i dont think jag behöver oroa sig så mycket om folk knäcka min trådlösa anslutning, är Pembrokeshire ett gammalt samhälle så de flesta människor bara dont care om sådana frågor Skål för att hjälpa mig ut ändå! appreciate it!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det var innan vi fick tag i en av dem
| |||
| |||
| Det var fortfarande matematiskt svårlösta Men Phil, ändå har vi fortfarande knäckt det!
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Sätt ett £ 50 Wireless Router till £ 400 Wireless Router - DD-WRT Guide | serverguy | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 17 oktober 2008 17:34 |
| Nya Router | duskmon10 | Nätverk, Modem & VoIP | 6 | 1 juli 2008 15:33 |
| Ny router | ian65 | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 9:e sep 2007 19:27 |
| Använda en router / modem som bara en router??? | jamier1985uk | Nätverk, Modem & VoIP | 6 | 5 juni 2007 01:20 |
| Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | skämt | General Hardware Chat | 1 | 5 oktober 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |