![]() |
|
| |||
| |||
| Vi har et hjemme bygget skrivebordet tht har kørt bøde for halvandet år. Når vi forsøger at conect til Internet via en trådløs forbindelse her er problemet. Den trådløse kort henter nettet og viser fuld styrke. Men når vi vælger at slutte den falder til lav eller ingen forbindelse. Jeg købte en ny trådløs kortet samme problem, vi brugte en bro, som var vedlagt den til Ethernet-forbindelse på pc'en til afhentning den trådløse derefter samme problem. I forbindelse til netværk ikke noget problem med min bærbare computer. Jeg er ikke sikker på, om dette er en software eller hardware problem. Min søn havde computeren af hans venner, mens der til sommer. Så jeg er ikke sikker på, hvad de gjorde. De sagde, at det arbejdede for et stykke tid derefter stoppes. I erstattes netværk chauffører og gjorde software reparationer. Ethvert forslag eller hjælp ville være dejligt. |
|
| |||
| |||
| Dette bør i Networking, Modemer & VoIP på en hvilken som helst måde, de måtte have accidently setup internet connetion deling, så du kan kun oprette forbindelse til internettet gennem dem, der nu er den bærbare computer er gået, kan du ikke nå det, så det gør ikke slutte. grunden du se fuld styrke er, fordi det viser, netværket, ikke på internettet, kan du stadig bruge trådløse enheder som printere og scannere og se netværket delte dokumenter på andre computere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at skifte kanaler på Rother, 6 eller 11 er normalt den bedste.
| |||
| |||
| Jeg har taget denne computer til et par differnet trådløst netværk og med de samme resultater. Det vil vise nettet og derefter ikke forbinde. Men alle andre trådløse enheder forbinde bøde. Det er inde i denne pc. Vil nogen vide, om der er en virus derude, der ville forårsage dette? |
|
| |||
| |||
| Skriv en HJT log. Download HijackThis Her Når du har det downloades installation / gemme den til sin egen mappe! Dette er vigtigt for det at fungere korrekt. For eksempel gemme i C: \ Programmer \ hijackthis Du kan derefter oprette en genvej på skrivebordet. Når det er installeret åbne programmet og vælge Må en systemscanning og gem logfile. ** Vigtigt Har du ikke Hijack Denne rettelse noget endnu. Det meste af det, det finder er ufarlige eller ligefrem nødvendig. Gem logfilen på skrivebordet. I næste post skal du klikke på Start Avanceret eller Post Reply. Post hele logge på din næste post. |
|
| |||
| |||
| Er dette en spyware / virus fjernelse software? Jeg bliver nødt til at hente den på en anden pc og derefter gemme det og overførsel på problemet pc. Problemet PC vil ikke slutte. Kan du forklare lidt mere, som du kan gætte, jeg leary om fastsættelse lastning noget. Tak, fordi du hjælpe. |
|
| |||
| |||
| HJT er et værktøj til at bestemme kørende processer og hjælper med at identificere nogle typer af malware. Det gøres ved Trend Micro. Meget betroede www.trendmicro.com Det bør kun anvendes med rådgivning fra en person, som har erfaring med det er et kraftfuldt værktøj og kan forårsage skader anvendes lemfældigt. Der er ingen installatør, der er grunden til, at det er nødvendigt at gemme på den rette destination. For eksempel C: \ Programmer \ HijackThis Det vil sikre sikkerhedskopier oprettet kan tilgås nemt i tilfælde af fejl. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ustabil Internetforbindelse - Cox Internet ISP | grewy29 | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Svær Internet Og Router Connection Problemer | mrcrazie007 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 10 januar 2009 13:30 |
| LAN / internetforbindelse problemer | lloydwoodford91 | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 26. maj 2008 05:38 |
| Internetforbindelse problemer | opnight | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 21. jan 2008 06:38 |
| Internetforbindelse problemer | jamcgee11 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 1 november 2007 03:13 |
| Thread Tools | |
| |