mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

PC-internetverbinding oplossen

Reply

Thread Tools
Old 25 augustus 2007, 15:04
Nieuw Lid Fractie

Default PC-internetverbinding oplossen

We hebben een huis gebouwd desktop tht is uitgevoerd boete voor een jaar en een half. Wanneer we proberen CONECT met het internet via een draadloze verbinding hier is het probleem. De draadloze kaart pakt het netwerk en toont volle sterkte. Maar als we selecteren aan te sluiten daalt tot een lage of geen connectiviteit. Ik kocht een nieuwe draadloze kaart hetzelfde probleem, gebruikten we een brug, verbonden aan de Ethernet-verbinding op de PC naar pick-up de draadloze vervolgens hetzelfde probleem. Ik aangesloten op de netwerken geen probleem met mijn laptop. Ik weet niet zeker of dit een software of hardware probleem. Mijn zoon had de computer van zijn vrienden, terwijl er voor de zomer. Dus ik ben niet zeker wat ze deden. Zij zeiden Het werkte daarna een tijdje gestopt. Ik vervangen netwerk drivers en deed software reparaties. Elke suggestie of hulp zou geweldig zijn.
Old 27 augustus 2007, 01:44
Donor Groep

Dit moet in Netwerken, modems & VoIP

hoe dan ook,

Zij kunnen per ongeluk hebt ingesteld internet connetion delen, zodat je alleen kon verbinden met het internet via hen, nu de laptop is weg, kan je niet bereiken, dus het doet aansluiten.

de reden zie je volle sterkte is, omdat blijkt dat het netwerk, niet het internet, kunt u nog steeds alle draadloze apparaten gebruiken, zoals printers en scanners en zie het netwerk gedeelde documenten op andere computers.

Mijn Systeem: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Moederbord:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Geheugen:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optische Drive (s):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 27 augustus 2007, 04:05
Administrator Group

Probeer het veranderen van de kanalen op de Rother, 6 of 11 zijn doorgaans de beste.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27 augustus 2007, 19:42
Nieuw Lid Fractie

Ik neem deze computer tot een andersluidend paar van draadloze netwerken en met dezelfde resultaten. Het zal laten zien van het netwerk en dan geen verbinding. Maar alle andere draadloze apparaten verbinding boete. Het is binnen deze pc. Zou iemand weten of er is een virus dat daar zou veroorzaken dit?
Old 27 augustus 2007, 19:46
Moderator Groep

Post een HJT log.

Download HijackThis Hier
Zodra u hebt gedownload install / opslaan in een eigen map! Dit is belangrijk voor het goed te laten werken.
Bijvoorbeeld opslaan in C: \ Program Files \ HijackThis
Vervolgens kunt u een snelkoppeling op het bureaublad.
Eenmaal geïnstalleerd, opent u het programma en selecteer Doe een systeem scannen en opslaan logfile.
** Belangrijke Heb je geen kapen Deze correctie alles nog niet. De meeste van wat hij vaststelt zal onschadelijk of zelfs vereist.
Sla het inloggen op uw bureaublad.
In de volgende post klik op Go Advanced of Post Beantwoorden.
Post de gehele log in je volgende post.
Old 27 augustus 2007, 20:09
Nieuw Lid Fractie

Is dit een spyware / virus software verwijderen? Ik zal om het te downloaden op een andere pc, dan opslaan en overbrengen om het probleem pc. Het probleem PC zal geen verbinding. Kunt u uitleggen een beetje meer, zoals u kan raden ben ik Leary over het laden van alles. Bedankt voor je hulp.
Old 27 augustus 2007, 20:34
Moderator Groep

HJT is een hulpmiddel om te bepalen lopende processen en helpt bij het identificeren van sommige vormen van malware.
Het is gemaakt door Trend Micro. Zeer vertrouwd www.trendmicro.com
Het moet alleen worden gebruikt met advies van iemand met ervaring als het gaat om een krachtig hulpmiddel en kan schade veroorzaken onzorgvuldig gebruikt.
Er is geen installatieprogramma dat is de reden waarom het nodig om op te slaan worden de juiste bestemming. Bijvoorbeeld C: \ Program Files \ HijackThis Dat zal zorgen voor de back-ups gemaakt kunnen gemakkelijk toegankelijk zijn in geval van fouten.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Unstable Internet Connection - Cox internet provider grewy29 Netwerken, modems & VoIP 0 De 1 juni 2009 15:35
Ernstige internet en router verbindingsproblemen mrcrazie007 Netwerken, modems & VoIP 1 10 Jan 2009 13:30
LAN / Internet-verbinding problemen lloydwoodford91 Netwerken, modems & VoIP 7 26 mei 2008 05:38
Internetverbinding oplossen opnight Netwerken, modems & VoIP 6 21 Jan 2008 06:38
Internetverbinding oplossen jamcgee11 Netwerken, modems & VoIP 1 1 Nov 2007 03:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.