![]() |
|
| |||
| |||
| We hebben een huis gebouwd desktop tht is uitgevoerd boete voor een jaar en een half. Wanneer we proberen CONECT met het internet via een draadloze verbinding hier is het probleem. De draadloze kaart pakt het netwerk en toont volle sterkte. Maar als we selecteren aan te sluiten daalt tot een lage of geen connectiviteit. Ik kocht een nieuwe draadloze kaart hetzelfde probleem, gebruikten we een brug, verbonden aan de Ethernet-verbinding op de PC naar pick-up de draadloze vervolgens hetzelfde probleem. Ik aangesloten op de netwerken geen probleem met mijn laptop. Ik weet niet zeker of dit een software of hardware probleem. Mijn zoon had de computer van zijn vrienden, terwijl er voor de zomer. Dus ik ben niet zeker wat ze deden. Zij zeiden Het werkte daarna een tijdje gestopt. Ik vervangen netwerk drivers en deed software reparaties. Elke suggestie of hulp zou geweldig zijn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit moet in Netwerken, modems & VoIP
hoe dan ook, Zij kunnen per ongeluk hebt ingesteld internet connetion delen, zodat je alleen kon verbinden met het internet via hen, nu de laptop is weg, kan je niet bereiken, dus het doet aansluiten. de reden zie je volle sterkte is, omdat blijkt dat het netwerk, niet het internet, kunt u nog steeds alle draadloze apparaten gebruiken, zoals printers en scanners en zie het netwerk gedeelde documenten op andere computers. Mijn Systeem: FordyPC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer het veranderen van de kanalen op de Rother, 6 of 11 zijn doorgaans de beste.
| |||
| |||
| Ik neem deze computer tot een andersluidend paar van draadloze netwerken en met dezelfde resultaten. Het zal laten zien van het netwerk en dan geen verbinding. Maar alle andere draadloze apparaten verbinding boete. Het is binnen deze pc. Zou iemand weten of er is een virus dat daar zou veroorzaken dit? |
|
| |||
| |||
| Post een HJT log. Download HijackThis Hier Zodra u hebt gedownload install / opslaan in een eigen map! Dit is belangrijk voor het goed te laten werken. Bijvoorbeeld opslaan in C: \ Program Files \ HijackThis Vervolgens kunt u een snelkoppeling op het bureaublad. Eenmaal geïnstalleerd, opent u het programma en selecteer Doe een systeem scannen en opslaan logfile. ** Belangrijke Heb je geen kapen Deze correctie alles nog niet. De meeste van wat hij vaststelt zal onschadelijk of zelfs vereist. Sla het inloggen op uw bureaublad. In de volgende post klik op Go Advanced of Post Beantwoorden. Post de gehele log in je volgende post. |
|
| |||
| |||
| Is dit een spyware / virus software verwijderen? Ik zal om het te downloaden op een andere pc, dan opslaan en overbrengen om het probleem pc. Het probleem PC zal geen verbinding. Kunt u uitleggen een beetje meer, zoals u kan raden ben ik Leary over het laden van alles. Bedankt voor je hulp. |
|
| |||
| |||
| HJT is een hulpmiddel om te bepalen lopende processen en helpt bij het identificeren van sommige vormen van malware. Het is gemaakt door Trend Micro. Zeer vertrouwd www.trendmicro.com Het moet alleen worden gebruikt met advies van iemand met ervaring als het gaat om een krachtig hulpmiddel en kan schade veroorzaken onzorgvuldig gebruikt. Er is geen installatieprogramma dat is de reden waarom het nodig om op te slaan worden de juiste bestemming. Bijvoorbeeld C: \ Program Files \ HijackThis Dat zal zorgen voor de back-ups gemaakt kunnen gemakkelijk toegankelijk zijn in geval van fouten. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Unstable Internet Connection - Cox internet provider | grewy29 | Netwerken, modems & VoIP | 0 | De 1 juni 2009 15:35 |
| Ernstige internet en router verbindingsproblemen | mrcrazie007 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 10 Jan 2009 13:30 |
| LAN / Internet-verbinding problemen | lloydwoodford91 | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 26 mei 2008 05:38 |
| Internetverbinding oplossen | opnight | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 21 Jan 2008 06:38 |
| Internetverbinding oplossen | jamcgee11 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 1 Nov 2007 03:13 |
| Thread Tools | |
| |