![]() |
|
| |||
| |||
| Vi har et hjem bygget skrivebordet tht har vært aktiv greit for ett og et halvt år. Når vi prøver og conect til Internett via en trådløs forbindelse her er problemet. Det trådløse kortet plukker opp nettverket og viser full styrke. Men når vi velger å koble den synker til lav eller ingen forbindelse. Jeg kjøpte en ny trådløs kortet samme problemet, vi brukte en bro, koblet den til ethernet tilkoblingen på PC-en til pickup trådløst deretter samme problem. Jeg koblet til nett no problem med min laptop. Jeg er ikke sikker på om dette er en programvare eller maskinvare problem. Min sønn hadde datamaskinen av vennene hans mens det til sommeren. Så jeg er ikke sikker på hva de gjorde. De sa det virket en stund så stoppet. Jeg erstattet nettverket drivere og gjorde programvare reparasjoner. Noen forslag eller hjelpe ville være fint. |
|
| |||
| |||
| Dette bør være i Nettverk, modem og VoIP uansett, de har ved et uhell oppsett internett connetion deler, så du kan bare koble til Internett gjennom dem, nå laptop er borte, du kan ikke nå det, så den ikke koble til. grunnen ser du full styrke er fordi det viser nettverk, ikke internett, kan du fremdeles bruke andre trådløse enheter som skrivere og skannere og se nettverket delte dokumenter på andre datamaskiner. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å endre kanaler på rother, 6 eller 11 er normalt den beste.
| |||
| |||
| Jeg har tatt denne datamaskinen til et par differnet trådløst nettverk og med samme resultat. Det viser at nettverket og ikke koble til. Men alle andre trådløse enheter koble fine. Det er i denne PCen. Vil noen vite om det er et virus der ute som vil forårsake dette? |
|
| |||
| |||
| Legg inn en HJT logg. Last ned HijackThis Her Når du har den nedlastede installere / lagre den på sin egen mappe! Dette er viktig for å fungere ordentlig. For eksempel lagres i C: \ Programfiler \ hijackthis Du kan deretter opprette en snarvei på skrivebordet. Når installeringen åpne programmet og velger Gjør et system skanne og lagre logfile. ** Viktig IKKE har Hijack Feilrettingsfilen noe ennå. Det meste av det de finner vil være harmløs eller nødvendig. Lagre loggen til skrivebordet. I neste post klikk Gå Avansert eller Post Svar. Innlegg hele loggen i ditt neste innlegg. |
|
| |||
| |||
| Er dette en spyware / Virusfjerningsverktøy programvare? Jeg er nødt til å laste det ned på en annen PC, og deretter lagre den og overføre til problemet PC. Problemet PC vil ikke koble til. Kan du forklare litt mer, så kan du gjette jeg leary om ned lasting noe. Takk for at du hjelper. |
|
| |||
| |||
| HJT er et verktøy for å fastslå prosesser som kjører og hjelper med å identifisere noen typer malware. Den er laget av Trend Micro. Svært pålitelige www.trendmicro.com Den bør bare brukes med råd fra noen med erfaring som det er et kraftig verktøy, og kan forårsake skade brukes carelessly. Det er ikke installasjonsprogrammet som er grunnen til det må spare til riktig destinasjon. For eksempel C: \ Program Files \ HijackThis Det vil sikre sikkerhetskopier opprettet kan nås lett i tilfelle feil. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ustabil internett - Cox Internett ISP | grewy29 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Alvorlig Internett og ruter tilkoblingsproblemer | mrcrazie007 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 10 januar 2009 13:30 |
| LAN / internett problemer | lloydwoodford91 | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 26 mai 2008 05:38 |
| Internett problemer | opnight | Nettverk, modem og VoIP | 6 | 21 januar 2008 06:38 |
| Internett problemer | jamcgee11 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 1 november 2007 03:13 |
| Thread Tools | |
| |