![]() |
|
| |||
| |||
| Vi har ett hem byggt skrivbordet THT har varit igång böter för ett och ett halvt år. När vi försöka conect till Internet via en trådlös anslutning här är problemet. Den trådlösa kortet tar upp nätet och visar full styrka. Men när vi väljer att ansluta den sjunker till låg eller ingen anslutning. Jag köpte en ny trådlös kortet samma problem har vi använt en bro, som åtföljer den till Ethernet-anslutningen på datorn till pickup det trådlösa då samma problem. Jag är ansluten till nätverk inga problem med min laptop. Jag är inte säker på om detta är en programvara eller hårdvara problem. Min son hade datorn med sina vänner medan det på sommaren. Så jag är inte säker på vad de gjorde. De sa att det fungerade för ett tag sedan stoppas. Jag ersättas nätverk förare och gjorde programvara reparationer. Alla förslag eller hjälp skulle vara jättebra. |
|
| |||
| |||
| Detta bör i Nätverk, Modem & VoIP i alla fall, de kan ha oavsiktligt setup internet connetion delning, så kan du endast ansluta till Internet via dem, som nu är den bärbara datorn är borta, du kan inte nå den, så det spelar ingen ansluta. Anledningen du full styrka eftersom det visar nätet, inte på Internet, kan du fortfarande använda alla trådlösa enheter som skrivare och skannrar och se nätverket delade dokument på alla andra datorer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att byta kanaler på Rother, 6 eller 11 vanligtvis bäst.
| |||
| |||
| Jag har tagit den här datorn till ett par differnet trådlösa nätverk och med samma resultat. Det kommer att visa nätverket och sedan inte att ansluta. Men alla andra trådlösa enheter ansluter böter. Det är inne i den här datorn. Skulle någon veta om det finns ett virus där ute som skulle orsaka detta? |
|
| |||
| |||
| Post en HJT log. Ladda ner HijackThis Här När du har det hämtat install / spara den till sin egen mapp! Detta är viktigt för att det skall fungera ordentligt. Till exempel spara i C: \ Program Files \ HijackThis Därefter kan du skapa en genväg på skrivbordet. När installerade öppna programmet och välj Har en av datorn och spara loggfil. ** Viktigt INTE har Hijack Korrigeringsfilen något ännu. Det mesta av vad man anser kommer att vara ofarliga eller till och med nödvändig. Spara loggfilen på skrivbordet. I nästa post klicka på Sök Avancerad eller Post Svara. Post hela loggen i ditt nästa inlägg. |
|
| |||
| |||
| Är det ett spyware / virus borttagning programvara? Jag kommer att behöva ladda ner det på en annan dator, spara den och överför till problemet dator. Problemet PC kommer inte att ansluta. Kan du förklara lite mer, som ni kan gissa jag Leary om fastställande lastning någonting. Tack för er hjälp. |
|
| |||
| |||
| HJT är ett verktyg för att avgöra pågående processer och hjälper till att identifiera vissa typer av sabotageprogram. Det görs av Trend Micro. Mycket betrodda www.trendmicro.com Det bör endast användas med råd från någon med erfarenhet eftersom det är ett kraftfullt verktyg och kan orsaka skador används slarvigt. Det finns ingen installeraren därför måste man spara på rätt destination. Till exempel C: \ Program Files \ HijackThis som skall säkerställa att det säkerhetskopior skapas kan nås lätt vid fel. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Instabilt Internetanslutning - Cox Internet ISP | grewy29 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 1 juni 2009 15:35 |
| Svår Internet och router Connection Problem | mrcrazie007 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 10 januari 2009 13:30 |
| LAN / Internet-anslutning problem | lloydwoodford91 | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 26 maj 2008 05:38 |
| Internet-anslutning problem | opnight | Nätverk, Modem & VoIP | 6 | 21 januari 2008 06:38 |
| Internet-anslutning problem | jamcgee11 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 1 november 2007 03:13 |
| Thread Tools | |
| |