![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Ostin reitittimen äskettäin Ive juuri alkanut ladata kautta tietyn ohjelman. Minulla oli ongelmia, joissa kaksi tiedostoa tuskin lataa ja muut Noutaisi melko hyvin. Joka tapauksessa olen pyytänyt noin muihin toisella foorumilla, ja joku suositteli minulle perustaa sataman huolinta ohjelmaan. Joten olen seurannut joitakin vaiheittaiset ohjeet ja muutamassa sekunnissa My Downloads nopeuttaa kuin ammuttu. Nyt olen kaksi kysymystä paapuuri huolinta. Yksi) Mitä sataman huolinta ACUALLY tehdä? Kaksi) Am I jonka heikkoutena minun Anti-Hacker / virus / spyware / etc suojelua? Hurraa Rob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lue säännöt, torrent-ja P2P on laiton ja ei tue tällä foorumilla.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Yritetään Setup SSH Proxy tunnelin kautta Port 443/80, Vain Works Port 22 | Cloudwalker | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 22 elokuu 2009 02:12 |
| COM-portti ei toimi | tex | Rautatavaran Chat | 0 | 20th Aug 2009 11:06 |
| Linksys WRT610N Router - DVR Networking / Port Forwarding | antihaxer | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 10th Jun 2009 20:02 |
| COM-portti ongelmia | garye19355 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 22. lokakuu 2008 06:11 |
| USB-ajurit | am5687 | General Software Chat | 5 | 15th Jun 2008 10:40 |
| Thread Tools | |
| |