![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg kjøpte en ruter nylig og Ive nettopp startet å laste ned via et bestemt program. Jeg hadde problemer der to filer ville neppe nedlasting og andre ville laste ned ganske godt. Allikevel Jeg spurte rundt i et annet forum og noen anbefalte meg å sette opp port videresending for programmet. Så jeg fulgte noen Trinnvise instruksjoner og i løpet av sekunder min nedlastinger fart som et skudd. Nå har jeg to spørsmål om port videresending. One) Hva betyr port videresending acually gjøre? To) er jeg lar svakhet i min anti-hacker / virus / spyware / etc beskyttelse? Skål Rob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Les reglene, torrent og P2P er ulovlig og ikke støttet av dette forumet.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Prøver å Setup en SSH Proxy Tunnel Gjennom Port 443/80, fungerer bare på Port 22 | Cloudwalker | Web Design, hosting & SEO | 0 | 22 august 2009 02:12 |
| COM-port fungerer ikke | tex | General Hardware Chat | 0 | 20 august 2009 11:06 |
| Linksys WRT610N Router - DVR Nettverk / Port Forwarding | antihaxer | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 10 juni 2009 20:02 |
| Com port problem | garye19355 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 22 oktober 2008 06:11 |
| USB-port Drivere | am5687 | General Software Chat | 5 | 15 juni 2008 10:40 |
| Thread Tools | |
| |