mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Print servere ikke virker

Reply

Thread Tools
Old 29 marts 2008, 02:00
Ny Medlem Gruppen

Default Print servere ikke virker

Hej,

Jeg har et problem med USB 2.0 print servere. Jeg har prøvet to forskellige modeller. Den første gang var i samme Edimax, nu er det LevelOne FPS-9022. Både finde printeren (HP LaserJet 1022), der er forbundet med printserver og de anerkender, hvis det er priter tændt eller slukket. Problemet er aktuelle status. Hvis der er printeren på, status stadig er "papiret ud" (med en masse papir i). Jeg mener, at det er grunden til, at printeren ikke udskrive - jeg kan sende side til print, men intet sker. Printeren fungerer normalt er forbundet med pc'en.

Her er printernetkortet system oplysninger:

Enhed Navn: PS3E54D3
Rå Trykning: Aktiver
Printer Server Name: PS3E54D3
IPP-udskrivning: Aktiver
Model Type: 1U Print Server
LPR Trykning: Aktiver
Firmware Version: 8.0.20
AppleTalk Trykning: Aktiver
MAC Adresse: 00: 11: 6B: 3E: 54: D3
NetWare-udskrivning: Aktiver
USB Port Antal: 1
SMB: Aktiver
LPT Port Antal: Ingen
SNMP: Aktiver
Wireless Lan Status: Ingen
NetBEUI: Aktiver

DHCP er aktiveret i netværket.

Tak for hjælp.
Old 29 marts 2008, 06:59
Donor-Gruppen

Formentlig du kender http://www.ozcableguy.com.au/usb_print.asp

Hvilke skridt har du tage, når man vælger printernetkortet, at det var foreneligt med dit netværk, din arbejdsstation operativsystemer og din printer? Jeg kan kun bede, fordi det er lidt ligesom trådning flere nåle på en gang, skal du linje dem alle op korrekt, eller kan du ikke gøre det. USB print server kompatibilitet er alfa og omega for at vælge hvilken en til at købe, standardnavnet antagelse har at være "det ikke vil arbejde sammen med, at".

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 29 marts 2008, 09:19
Ny Medlem Gruppen

Jeg kunne ikke finde listen over kompatible printere så jeg kontrollerer kun, hvis er det 2.0 USB. Og netkompatibilitet? Der er ingen ekstra indstillinger, bare en switch. Alle computere i netværket kører på xp prof..
Old 29 marts 2008, 09:51
Donor-Gruppen

En printernetkortet skal tage information begge veje. Computeren sender til printeren, computeren forespørgsler printeren, printeren gør Meddelelser. Print servere har brug for at vide lidt om de printere de støtter, især når printeren knyttet til dem blev designet af Hewlett Packard. Årsagen er, at HP gør deres eget mærke print servere, og de er berygtede, HP, til standsning af andre folks grænseflader til at arbejde med deres udstyr, så folk er nødt til at købe HP-relaterede produkter. Jeg havde en stor kamp med en tidlig side fed hurtigt workgroup scanner, der kun ville tale med en Netware server fordi HP ejes Novell på det tidspunkt. Jeg var ikke glad.

Der var 50 interne HP Jetdirect 615n print servere på ebay.co.uk denne måned, fire af dem gik inklusive levering for under 15 £. De er det produkt, som HP anbefaler for Laserjet 1022. Det kunne være værd at se, om du kan finde en måde snarere end at bekæmpe systemet.
Old 29 marts 2008, 10:02
Ny Medlem Gruppen

Jeg ønsker ikke at købe tredje printernetkortet i 5 dage: / Jeg er ikke sikker, men HP bruge NetBEUI, der er understøttet.
Old 29 marts 2008, 10:14
Donor-Gruppen

Printeren har ingen netværk på alle så det er ikke at bruge NetBEUI, det er bare at bruge USB2-stik. Det blev bygget forventer at stikket i en computer og for at kunne få adgang til computerens USB2 bus, og printernetkortet's oversætte alle, at trafikken i TCP / IP på dit ethernet LAN. Det er naturligvis ikke gøre det perfekte job for det. Med print servere, alvorligt, er du nødt til at vide, at det kan i stedet for at antage, at det vil. De er ikke udskiftelige dele.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.