![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har et problem med USB 2.0 print servere. Jeg har prøvet to forskellige modeller. Den første gang var i samme Edimax, nu er det LevelOne FPS-9022. Både finde printeren (HP LaserJet 1022), der er forbundet med printserver og de anerkender, hvis det er priter tændt eller slukket. Problemet er aktuelle status. Hvis der er printeren på, status stadig er "papiret ud" (med en masse papir i). Jeg mener, at det er grunden til, at printeren ikke udskrive - jeg kan sende side til print, men intet sker. Printeren fungerer normalt er forbundet med pc'en. Her er printernetkortet system oplysninger: Enhed Navn: PS3E54D3 Rå Trykning: Aktiver Printer Server Name: PS3E54D3 IPP-udskrivning: Aktiver Model Type: 1U Print Server LPR Trykning: Aktiver Firmware Version: 8.0.20 AppleTalk Trykning: Aktiver MAC Adresse: 00: 11: 6B: 3E: 54: D3 NetWare-udskrivning: Aktiver USB Port Antal: 1 SMB: Aktiver LPT Port Antal: Ingen SNMP: Aktiver Wireless Lan Status: Ingen NetBEUI: Aktiver DHCP er aktiveret i netværket. Tak for hjælp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Formentlig du kender http://www.ozcableguy.com.au/usb_print.asp
Hvilke skridt har du tage, når man vælger printernetkortet, at det var foreneligt med dit netværk, din arbejdsstation operativsystemer og din printer? Jeg kan kun bede, fordi det er lidt ligesom trådning flere nåle på en gang, skal du linje dem alle op korrekt, eller kan du ikke gøre det. USB print server kompatibilitet er alfa og omega for at vælge hvilken en til at købe, standardnavnet antagelse har at være "det ikke vil arbejde sammen med, at". Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Jeg kunne ikke finde listen over kompatible printere så jeg kontrollerer kun, hvis er det 2.0 USB. Og netkompatibilitet? Der er ingen ekstra indstillinger, bare en switch. Alle computere i netværket kører på xp prof.. |
|
| |||
| |||
| En printernetkortet skal tage information begge veje. Computeren sender til printeren, computeren forespørgsler printeren, printeren gør Meddelelser. Print servere har brug for at vide lidt om de printere de støtter, især når printeren knyttet til dem blev designet af Hewlett Packard. Årsagen er, at HP gør deres eget mærke print servere, og de er berygtede, HP, til standsning af andre folks grænseflader til at arbejde med deres udstyr, så folk er nødt til at købe HP-relaterede produkter. Jeg havde en stor kamp med en tidlig side fed hurtigt workgroup scanner, der kun ville tale med en Netware server fordi HP ejes Novell på det tidspunkt. Jeg var ikke glad. Der var 50 interne HP Jetdirect 615n print servere på ebay.co.uk denne måned, fire af dem gik inklusive levering for under 15 £. De er det produkt, som HP anbefaler for Laserjet 1022. Det kunne være værd at se, om du kan finde en måde snarere end at bekæmpe systemet. |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker ikke at købe tredje printernetkortet i 5 dage: / Jeg er ikke sikker, men HP bruge NetBEUI, der er understøttet. |
|
| |||
| |||
| Printeren har ingen netværk på alle så det er ikke at bruge NetBEUI, det er bare at bruge USB2-stik. Det blev bygget forventer at stikket i en computer og for at kunne få adgang til computerens USB2 bus, og printernetkortet's oversætte alle, at trafikken i TCP / IP på dit ethernet LAN. Det er naturligvis ikke gøre det perfekte job for det. Med print servere, alvorligt, er du nødt til at vide, at det kan i stedet for at antage, at det vil. De er ikke udskiftelige dele. |