mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Print servers werkt niet

Reply

Thread Tools
Old 29 maart 2008, 02:00
Nieuw Lid Fractie

Hoi,

Ik heb een probleem met USB 2.0 print servers. Ik heb geprobeerd twee verschillende modellen. De eerste was dezelfde Edimax, nu is het LevelOne FPS-9022. Beiden vinden de printer (HP LaserJet 1022) die is verbonden met de afdrukserver en ze herkennen als priter is in-of uitschakelen. Probleem is de huidige status. Als de printer is op, wat de status is nog steeds "paper out" (met een stuk papier in). Ik denk dat is de reden waarom de printer drukt niet af - ik kan verzenden pagina voor afdrukken, maar niets gebeuren. Printer werkt normaal gesproken in verband met de pc.

Hier is print server systeem informatie:

Apparaat Naam: PS3E54D3
Raw Printing: Enable
Printer Server Name: PS3E54D3
IPP Printing: Enable
Model Type: 1U Print Server
LPR Printing: Enable
Firmware Version: 8.0.20
AppleTalk Printing: Enable
MAC Address: 00: 11: 6B: 3E: 54: D3
NetWare Printing: Enable
USB-poort: 1
SMB: Inschakelen
LPT Port Number: Nee
SNMP: Schakel
Wireless Lan Status: Geen
NetBEUI: Schakel

DHCP is ingeschakeld in het netwerk.

Bedankt voor het helpen.
Old 29 maart 2008, 06:59
Donor Groep

Waarschijnlijk ben je vertrouwd met http://www.ozcableguy.com.au/usb_print.asp

Welke stappen heeft u bij het selecteren van de print-server om te controleren of zij verenigbaar is met uw netwerk, uw werkstation besturingssystemen en uw printer? Ik heb alleen gevraagd omdat het een beetje als draadsnijden meerdere naalden in een keer, moet u lijn ze allemaal correct of kunt u niet doen. USB print server is de compatibiliteit worden alle-en eind-alle van keuze, die een te kopen, de standaard veronderstelling te worden "dit zal niet werken met dat".

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 29 maart 2008, 09:19
Nieuw Lid Fractie

Ik vond het geen lijst met compatibele printers, zodat ik alleen als is het 2.0 USB. En het netwerk compatibiliteit? Er is geen extra instellingen, op slechts een schakelaar. Alle computers in het netwerk draait op xp prof.
Old 29 maart 2008, 09:51
Donor Groep

Een printserver is om informatie in beide richtingen. De computer stuurt de printer, de computer heeft vragen bij de printer, de printer maakt aankondigingen. Print servers moeten weten een beetje over de printers die zij ondersteunen, vooral als de printer die aan hen werd ontworpen door Hewlett Packard. De reden is dat HP maken van hun eigen merk print servers en ze beruchte, HP, voor het stoppen van andere mensen de interfaces van het werken met hun uitrusting, zodat de mensen moeten kopen HP-gerelateerde producten. Ik had een enorme strijd met een begin-pagina gevoed snel werkgroep scanner die alleen praten met een NetWare-server omdat HP eigendom Novell op het moment. Ik was niet gelukkig.

Er werden 50 interne HP Jetdirect 615n print servers op ebay.co.uk deze maand, vier van hen gingen met inbegrip van levering, voor minder dan £ 15. Ze zijn het product dat HP raden voor de Laserjet 1022. Het is misschien de moeite waard zijn om te kijken of u vindt dat een dergelijke plaats van de bestrijding van het systeem.
Old 29 maart 2008, 10:02
Nieuw Lid Fractie

Ik wil niet te kopen derde print server in 5 dagen: / Ik ben niet zeker, maar met behulp van HP NetBEUI die wordt ondersteund.
Old 29 maart 2008, 10:14
Donor Groep

De printer is niet op alle netwerken dus niet met behulp van NetBEUI, het is alleen met behulp van de USB2-aansluiting. Het werd gebouwd verwacht om aan te sluiten op een computer en toegang krijgen tot de computer USB2 bus, en de print-server is het vertalen van al dat verkeer in het TCP / IP op uw Ethernet LAN. Het is uiteraard niet het maken van een perfecte baan van. Met print servers, serieus, je weet dat het kan niet aannemen dat het wil. Ze zijn niet onderling delen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.