mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Utskriftsservere virker ikke

Reply

Thread Tools
Old 29 mars 2008, 02:00
New Member Group

Default Utskriftsservere virker ikke

Hei,

Jeg har et problem med USB 2.0 utskriftsservere. Jeg har prøvd to forskjellige modeller. Den første var samme Edimax, nå er det LevelOne FPS-9022. Begge finner skriveren (HP LaserJet 1022) som er koblet med printserver og de innser hvis er priter på eller av. Problemet er gjeldende status. Hvis skriveren er på, er fortsatt "papir" ut (med mye papir i). Jeg tror det er grunnen til at skriveren ikke skriver ut - Jeg kan sende side for utskrift, men ingenting skjer. Skriveren fungerer normalt sammen med PC.

Her er utskriftsserveren system informasjon:

Enhetsnavn: PS3E54D3
Raw Printing: Aktiver
Printer Server Name: PS3E54D3
IPP-utskrift: Aktiver
Modell Type: 1U Print Server
LPR Printing: Aktiver
Firmware Version: 8.0.20
AppleTalk Printing: Aktiver
MAC-adresse: 00: 11: 6B: 3E: 54: D3
NetWare Printing: Aktiver
USB Port Nummer: 1
SMB: Aktiver
LPT Port: NO
SNMP: Aktiver
Trådløst LAN Status: Ingen
NetBEUI: Aktiver

DHCP er aktivert i nettverket.

Takk for hjelpen.
Old 29 mars 2008, 06:59
Donor Group

Formodentlig du er kjent med http://www.ozcableguy.com.au/usb_print.asp

Hva trinn tok du da velge utskriftsserveren å sikre at den var kompatibel med nettverket, din arbeidsstasjon operativsystemer og skriveren din? Jeg bare spør fordi det er litt som tråder flere nåler samtidig, må du linje dem opp riktig eller du kan ikke gjøre det. USB utskriftsserveren kompatibilitet er be-alle og end-alle velge hvilken du vil kjøpe, standard forutsetningen må være "dette ikke vil fungere med dette".

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 29 mars 2008, 09:19
New Member Group

Jeg fant ikke liste over kompatible skrivere så sjekker jeg bare hvis det er 2,0 USB. Og nettverk kompatibilitet? Det er ingen ekstra innstillinger, kun en bryter. Alle maskinene i nettverket kjører på XP PROF.
Old 29 mars 2008, 09:51
Donor Group

En utskriftsserveren må ta informasjon begge veier. Datamaskinen sender til skriveren, datamaskinen spørringer skriveren, er skriveren gjør kunngjøringer. Utskriftsservere trenger å vite litt om skriverne de støtte, spesielt når skriveren er tilknyttet dem ble designet av Hewlett Packard. Årsaken er at HP gjør sitt eget merkenavn utskriftsservere og de beryktede, HP, for å stoppe andre personers grensesnitt fra å arbeide med deres utstyr slik at folk må kjøpe HP-relaterte produkter. Jeg hadde en stor kamp med et tidlig sideinnlastingen innmatede rask arbeidsgruppen scanner som ville bare snakke med en Netware-server fordi HP eies Novell på den tiden. Jeg var ikke fornøyd.

Det var 50 interne HP Jetdirect 615n utskriftsservere på ebay.co.uk denne måneden, fire av dem gikk inkludert levering for under £ 15. De er produktet HP anbefaler for LaserJet 1022. Det kan være verdt å se om du finner en sånn stedet slåss systemet.
Old 29 mars 2008, 10:02
New Member Group

Jeg ønsker ikke å kjøpe tredje utskriftsserveren i 5 dager: / Jeg er ikke sikker, men HP bruke NetBEUI som er støttet.
Old 29 mars 2008, 10:14
Donor Group

Skriveren har ikke noe nettverk i det hele tatt så det er ikke bruker NetBEUI, det er bare å bruke USB2-kontakten. Den ble bygget som forventer å koble til en datamaskin og for å kunne få tilgang til datamaskinen USB2 bussen, og utskriftsserveren's oversette alt som trafikk til TCP / IP på Ethernet LAN. Det er åpenbart ikke å gjøre en perfekt jobb med det. Med utskriftsservere, på alvor, må man vite at det kan i stedet antar at det vil. De er ikke utskiftbare deler.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Canon Prixma MP170 printer - utskriftsservere darshpreet Digital Imaging & Skrivere 0 3 juni 2009 11:36
Mangel på COD4 servere i TN ... theFuture PC & Console Gaming 2 22 mai 2009 16:50
Home Servers - Hvor skal jeg begynne? mctw Nettverk, modem og VoIP 19 4 mars 2009 18:51
DNS-feil oppdaget i mange DNS-servere. serverguy Nettverk, modem og VoIP 6 5 okt 2008 11:48
Apache eller Abyss nettservere hjelp SpinningMisery Web Design, hosting & SEO 1 25 nov 2007 11:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.