mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Printer

Reply

Thread Tools
Old 27 November 2007, 07:07
Medlem Gruppen

Jeg har vores familie PC ovenpå med printeren og nedenunder jeg bruge min bærbare trådløst. Er det muligt at være i stand til at udskrive noget på den printer, der er ovenpå fra min laptop, der er nedenunder? Er det en let straight frem proces Thats ikke for kompliceret? Jeg kan ikke bede om meget tjener jeg?
Old 27 November 2007, 07:26
Donor-Gruppen

Have et lille læse her og post tilbage, hvis du har brug for hjælp:

http://www.microsoft.com/windowsxp/u.../printers.mspx

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 27 November 2007, 07:27
Bandlyst Gruppen

Du ville være nødt til at oprette et hjemmenetværk (så computerne kan forbinde med hinanden, ikke bare deler internetforbindelse), og sætte printeren op for printer sharing, XP, bør gøre dette for dig i sit netværk oprettelsesguiden.
Old 27 November 2007, 07:28
Bandlyst Gruppen

Du kan også købe en trådløs printer hub, så de vigtigste pc behøver ikke at være tændt.

http://svp.co.uk/product/edimax_ps_m...intserver_4787
Old 27 November 2007, 07:36
Ny Medlem Gruppen

På den computer, der er sluttet til din printer --
Klik på Start og klik derefter på Kontrolpanel Klik på Printere og anden hardware, Og klik derefter på Printere og faxenheder i Printere og faxenheder mappe klik Del denne printer, Åbne printerens dialogboksen Egenskaber, og klikket på Deling tabclick Sharenavnet, Og derefter klikkede OK. Hvis du vil oprette forbindelse til printeren -- åben Kontrolpanel, Og der klikkes Printere og anden hardware Klik Tilføj en printer Klik Printer Connection og derefter browsed nettet for printeren og Thats det
Old 27 November 2007, 07:40
Bandlyst Gruppen

Netværket skal være oprettet først, hvis du ikke kan få adgang til de vigtigste pc, kan du ikke få adgang til printeren.
Old 27 November 2007, 07:47
Ny Medlem Gruppen

Som tinkerbell vil bruge et netværk naturligvis vil det, der er forklaret i linket "first line", som philthomas
Old 27 November 2007, 08:00
Bandlyst Gruppen

Men oprettelsen af en delt internetforbindelse, ikke automatisk oprette et hjemmenetværk (hvor PC's kan se og oprette forbindelse til hinanden).
Old 27 November 2007, 08:09
Ny Medlem Gruppen

Hvis du bruge linket philthomas forudsat vil du hurtigt se at oprette et hjemmenetværk (som jeg gjorde)
Old 27 November 2007, 08:33
Bandlyst Gruppen

Det er, hvad jeg sagde i mit første svar.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.