mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Printer

Reply

Thread Tools
Old 27 november 2007, 07:07
Lid Fractie

Ik heb onze familie pct bovenverdieping met de printer en beneden gebruik ik mijn laptop draadloos. Is het mogelijk om te kunnen afdrukken op de printer iets dat boven uit mijn laptop die beneden? Is het een makkelijke eenvoudig proces dat is niet al te ingewikkeld? Ik vraag niet veel kan ik?
Old 27 november 2007, 07:26
Donor Groep

Heb een beetje lezen hier en post terug als u hulp nodig:

http://www.microsoft.com/windowsxp/u.../printers.mspx

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 27 november 2007, 07:27
Banned Groep

U zou het opzetten van een thuisnetwerk (dus de computers verbinding kunt maken met elkaar en niet alleen delen van de internetverbinding) en stelt u de printer voor het delen van printers, XP dient dit voor u in het netwerk opgericht wizard.
Old 27 november 2007, 07:28
Banned Groep

U kunt ook de aankoop van een draadloze printer-hub, zodat de belangrijkste PC niet hoeft te worden ingeschakeld.

http://svp.co.uk/product/edimax_ps_m...intserver_4787
Old 27 november 2007, 07:36
Nieuw Lid Fractie

Op de computer die verbonden is met uw printer --
Klik op Start en klik op Control Panel Klik op Printers en andere hardwareEn klik op Printers en faxapparaten in de Printers en faxapparaten map klik Delen van deze printer, Opent u de printer in het dialoogvenster Eigenschappen en klikt op de Delen tabclick Share-naamEn vervolgens geklikt OK. Om verbinding te maken met de printer -- open Control PanelEn geklikt Printers en andere hardware klik Een printer toevoegen klik Printer Connection en dan bekijkt het netwerk voor de printer en thats it
Old 27 november 2007, 07:40
Banned Groep

Het netwerk moet worden opgericht eerste, als u geen toegang tot de belangrijkste pc, kunt u geen toegang tot de printer.
Old 27 november 2007, 07:47
Nieuw Lid Fractie

Als Tinkerbell zal met behulp van een netwerk van Natuurlijk zal dat wordt uitgelegd in de link "eerste regel" die door philthomas
Old 27 november 2007, 08:00
Banned Groep

Maar het opzetten van een gedeelde Internet-verbinding, niet automatisch het opzetten van een eigen netwerk (waar de pc's kan zien en maak verbinding met elkaar).
Old 27 november 2007, 08:09
Nieuw Lid Fractie

Als u de link philthomas mits u binnenkort se de oprichting van een eigen netwerk (zoals ik deed)
Old 27 november 2007, 08:33
Banned Groep

Dat is wat ik in mijn eerste antwoord.
Reply

Register

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Lazer Printer vs inkjetprinter? settoogo Digital Imaging & Printers 3 De 3 maart 2009 22:54
Dell 720 printer met foutbericht De opgegeven printer moniter is UNKOWN themadpanda1989 Digital Imaging & Printers 8 30e sep 2008 05:02
Printer beschadigen printerpoort. HELP peter de visser Digital Imaging & Printers 0 De 4 juni 2008 06:49
Nood aan een nieuwe printer ... craiig Digital Imaging & Printers 3 De 4 mei 2008 04:39
Nieuwe printer - 3 functies in 1 printer ... Cubeox Algemeen Hardware Chat 2 21 okt 2006 06:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.