mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Skriver

Reply

Thread Tools
Old 27th Nov 2007, 07:07
Medlem Group

Default Skriver

Jeg har familien vår pc ovenpå med skriveren og downstairs jeg bruke min laptop trådløst. Er det mulig å kunne skrive ut noe på skriveren som er oppe fra min laptop som er nede? Er det en enkel likefrem prosess dvs ikke altfor komplisert? Jeg vil ikke be om mye får jeg?
Old 27th Nov 2007, 07:26
Donor Group

Default Skriver

Har litt lese her og post tilbake hvis du trenger hjelp:

http://www.microsoft.com/windowsxp/u.../printers.mspx

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 27th Nov 2007, 07:27
Banned Group

Default Skriver

Du må sette opp et hjemmenettverk (slik at maskinene kan koble med hverandre ikke bare deler Internett-tilkobling), og angi skriveren for skriverdeling, XP skal gjøre dette for deg i nettverket satt opp veiviseren.
Old 27th Nov 2007, 07:28
Banned Group

Default Skriver

Du kan også kjøpe en trådløs skriver hub slik hoveddisplayet PC trenger ikke å være slått på.

http://svp.co.uk/product/edimax_ps_m...intserver_4787
Old 27th Nov 2007, 07:36
New Member Group

Default Skriver

På datamaskinen som er koblet til skriveren din --
Klikk Start og deretter Kontrollpanel Klikk Skrivere og annen maskinvareOg deretter Skrivere og telefakser i Skrivere og telefakser mappe klikker Del denne skriverenÅpne skriver i dialogboksen Egenskaper, og klikket på Deling tabclick Delingsnavnet, Og deretter klikket OK. Hvis du vil koble til skriveren -- åpen KontrollpanelOg klikket Skrivere og annen maskinvare Klikk Legg til en skriver Klikk Printer Connection og deretter blar gjennom nettverket for skriveren og dvs det
Old 27th Nov 2007, 07:40
Banned Group

Default Skriver

Nettverket må være satt opp først, hvis du ikke kan gå til hovedsiden PC, kan du ikke tilgang til skriveren.
Old 27th Nov 2007, 07:47
New Member Group

Default Skriver

Som tinkerbell skal bruke et nettverk av kurset vil det som er forklart i linken "første linje" levert av philthomas
Old 27th Nov 2007, 08:00
Banned Group

Default Skriver

Men å sette opp en delt Internett-tilkobling, ikke automatisk sette opp et hjemmenettverk (der PC-er kan se og koble til hverandre).
Old 27th Nov 2007, 08:09
New Member Group

Default Skriver

Hvis du bruker koblingen philthomas dersom du vil snart se å sette opp et hjemmenettverk (som jeg gjorde)
Old 27th Nov 2007, 08:33
Banned Group

Default Skriver

Det er det jeg sa i mitt første svar.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Lazer skriverinstallasjon g. blekkskriver? settoogo Digital Imaging & Skrivere 3 3 mars 2009 22:54
Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown themadpanda1989 Digital Imaging & Skrivere 8 30nde sep 2008 05:02
Printer skadelige skriverporten. HJELP Peter fiskeren Digital Imaging & Skrivere 0 4 juni 2008 06:49
Trenger du en ny skriver ... craiig Digital Imaging & Skrivere 3 4 mai 2008 04:39
New Printer - 3 funksjoner i 1 skriveren ... Cubeox General Hardware Chat 2 21 oktober 2006 06:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.