![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har netop lige købt en Belkin N wireless router sammen med Belkin USB-adapter. I øjeblikket er jeg bruger Windows 7. Den 1. gang efter installationen, alt gik godt, bortset fra at jeg holdt miste tilslutninger efter 5mins. Jeg var nødt til at trække stikket ud og re-stikket i USB-adapter for at få forbindelsen tilbage. Så jeg prøvede at geninstallere med given cd-rom igen. Efter at have gjort det, computeren vises en fejl besked om, at installationen af USB-adapter Mislykket når jeg sætte det ind: sukke: Og jeg klikkede på boble af den grund, og det var fordi der ikke driver til adapteren blev fundet! Kan det være Windows 7, der ikke støtter driver? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Belkin Wireless Router og Modem, Installation Problems | TheBhoys | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 20 November 2009 04:43 |
| Belkin N1 Wireless Router - Hard Reset IT & Nu nr. Connection | Samantha0101 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 22 juni 2009 08:40 |
| Belkin N wireless router med Comcast bredbånd - Trådløs hastighed query | tlh44 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 8 juni 2009 02:43 |
| Ude af stand til at konfigurere Belkin trådløs router | opfinderen | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 7 juni 2009 03:27 |
| Asus Wireless Card ikke tilslutning til Belkin MIMO Router | Vince | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 5 december 2007 00:28 |
| Thread Tools | |
| |