vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Problem with Belkin Wireless Router (Windows 7)

Reply

Thread Tools
Old 18 kesäkuu 2009, 04:12
Uusi Jäsen

Default Problem with Belkin Wireless Router (Windows 7)

Olen viime aikoina juuri ostanut Belkin N langaton reititin yhdessä Belkin usb-sovittimen.

Olen tällä hetkellä käytössä on Windows 7.

1. kerran asennuksen jälkeen, kaikki sujui hyvin lukuun ottamatta sitä, että i säilytettävä menettää yhteyksiä jälkeen 5mins. Minun täytyi irrottaa ja uudelleen Kytke USB-sovitin saada yhteyden takaisin. Siksi olen yrittänyt asentaa uudelleen kanssa tietyn cd-rom uudelleen.

Kun näin tehneet, tietokone osoittanut virhe viesti, jossa todetaan, että asennat ja usb-sovitin ei onnistunut, kun kytken sen sisään: huokaus:
Ja i napsauttivat kupla syistä ja se oli, koska ei ohjain sovittimen oli löytynyt!

Voisiko se olla Windows 7, joka ei ole tukea kuljettaja?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Belkin langaton reititin ja modeemi, asennuspulmia TheBhoys Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 20 marraskuu 2009 04:43
Belkin N1 Wireless Router - Hard Nollaa Se & Nyt ei ole yhteyttä Samantha0101 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 4 22. kesäkuu 2009 08:40
Belkin N langaton reititin Comcast laajakaistan - Langaton nopeus query tlh44 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 8. Jun 2009 02:43
Ei voi määrittää Belkin langaton reititin keksijä Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 7th Jun 2009 03:27
Asus Wireless Card ei liität Belkin MIMO Router Vince Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 5. Joulukuu 2007 00:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.