![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen viime aikoina juuri ostanut Belkin N langaton reititin yhdessä Belkin usb-sovittimen. Olen tällä hetkellä käytössä on Windows 7. 1. kerran asennuksen jälkeen, kaikki sujui hyvin lukuun ottamatta sitä, että i säilytettävä menettää yhteyksiä jälkeen 5mins. Minun täytyi irrottaa ja uudelleen Kytke USB-sovitin saada yhteyden takaisin. Siksi olen yrittänyt asentaa uudelleen kanssa tietyn cd-rom uudelleen. Kun näin tehneet, tietokone osoittanut virhe viesti, jossa todetaan, että asennat ja usb-sovitin ei onnistunut, kun kytken sen sisään: huokaus: Ja i napsauttivat kupla syistä ja se oli, koska ei ohjain sovittimen oli löytynyt! Voisiko se olla Windows 7, joka ei ole tukea kuljettaja? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Belkin langaton reititin ja modeemi, asennuspulmia | TheBhoys | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 20 marraskuu 2009 04:43 |
| Belkin N1 Wireless Router - Hard Nollaa Se & Nyt ei ole yhteyttä | Samantha0101 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 22. kesäkuu 2009 08:40 |
| Belkin N langaton reititin Comcast laajakaistan - Langaton nopeus query | tlh44 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 8. Jun 2009 02:43 |
| Ei voi määrittää Belkin langaton reititin | keksijä | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 7th Jun 2009 03:27 |
| Asus Wireless Card ei liität Belkin MIMO Router | Vince | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 5. Joulukuu 2007 00:28 |
| Thread Tools | |
| |