mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Probleem met Belkin Wireless Router (Windows 7)

Reply

Thread Tools
Old 18 jun 2009, 04:12
Nieuw Lid Fractie

Default Probleem met Belkin Wireless Router (Windows 7)

Ik heb onlangs juist een Belkin N draadloze router samen met de Belkin USB adapter.

Ik ben momenteel met Windows 7.

De 1e keer na het installeren, alles ging goed, behalve dat ik al verloor aansluitingen na 5mins. Ik moest de stekker uit en re-stekker in de USB-adapter kunt u de verbinding terug. Dus ik heb geprobeerd om opnieuw met de gegeven cd-rom opnieuw.

Na gedaan, de computer blijkt een fout bericht waarin staat dat het installeren van de USB-adapter is mislukt wanneer ik steek de stekker inch: zucht:
En ik klikte de bel voor de reden en het was omdat er geen stuurprogramma voor de adapter is gevonden!

Zou het kunnen dat Windows 7 is niet de ondersteuning van de bestuurder?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Belkin Wireless Router en Modem, Installatie Problemen TheBhoys Netwerken, modems & VoIP 1 20 november 2009 04:43
Belkin N1 Wireless Router - Hard Reset IT & Nu nr. Connection Samantha0101 Netwerken, modems & VoIP 4 22 jun 2009 08:40
Belkin N draadloze router met Comcast breedband - Draadloze snelheid zoekopdracht tlh44 Netwerken, modems & VoIP 1 De 8 juni 2009 02:43
Unable to configure Belkin draadloze router uitvinder Netwerken, modems & VoIP 1 De 7 juni 2009 03:27
Asus draadloze kaart niet aansluiten op Belkin Mimo Router vince Netwerken, modems & VoIP 2 5 Dec 2007 00:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.