mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nätverk, Modem & VoIP

Register

Problem med Belkin Wireless Router (Windows 7)

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 04:12
New Member Group

Default Problem med Belkin Wireless Router (Windows 7)

Jag har nyligen har precis köpt en Belkin N trådlös router tillsammans med Belkin USB adapter.

Jag använder Windows 7.

Den 1: a gången efter installation, allt gick bra förutom att jag hållit förlora anslutningar efter 5mins. Jag var tvungen att koppla ur och åter ansluta USB-adapter för att få anslutningen tillbaka. Så jag försökte installera om med tanke på cd-skivan igen.

Efter att ha gjort det, datorn visas ett fel meddelande om att installation av USB-adapter gick inte när jag ansluter den i.: suck:
Och jag klickade bubblan för förnuftet och det var därför ingen drivrutin för kortet hittades!

Kan det vara Windows 7 som inte stödja föraren?
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Belkin Wireless Router och modem, installationsproblem TheBhoys Nätverk, Modem & VoIP 1 20 november 2009 04:43
Belkin N1 Wireless Router - Hard Reset IT & Nu nr Connection Samantha0101 Nätverk, Modem & VoIP 4 22 juni 2009 08:40
Belkin N trådlös router med Comcast bredband - Trådlös hastighet query tlh44 Nätverk, Modem & VoIP 1 8 juni 2009 02:43
Det går inte att konfigurera Belkin trådlös router uppfinnaren Nätverk, Modem & VoIP 1 7 juni 2009 03:27
Asus Wireless Card inte ansluta till Belkin Mimo Router vince Nätverk, Modem & VoIP 2 5 december 2007 00:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.