![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen har precis köpt en Belkin N trådlös router tillsammans med Belkin USB adapter. Jag använder Windows 7. Den 1: a gången efter installation, allt gick bra förutom att jag hållit förlora anslutningar efter 5mins. Jag var tvungen att koppla ur och åter ansluta USB-adapter för att få anslutningen tillbaka. Så jag försökte installera om med tanke på cd-skivan igen. Efter att ha gjort det, datorn visas ett fel meddelande om att installation av USB-adapter gick inte när jag ansluter den i.: suck: Och jag klickade bubblan för förnuftet och det var därför ingen drivrutin för kortet hittades! Kan det vara Windows 7 som inte stödja föraren? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Belkin Wireless Router och modem, installationsproblem | TheBhoys | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 20 november 2009 04:43 |
| Belkin N1 Wireless Router - Hard Reset IT & Nu nr Connection | Samantha0101 | Nätverk, Modem & VoIP | 4 | 22 juni 2009 08:40 |
| Belkin N trådlös router med Comcast bredband - Trådlös hastighet query | tlh44 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 8 juni 2009 02:43 |
| Det går inte att konfigurera Belkin trådlös router | uppfinnaren | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 7 juni 2009 03:27 |
| Asus Wireless Card inte ansluta till Belkin Mimo Router | vince | Nätverk, Modem & VoIP | 2 | 5 december 2007 00:28 |
| Thread Tools | |
| |