mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Kan geen verbinding maken met 1 website via encryptie

Reply

Thread Tools
Old 25 januari 2008, 01:50
Nieuw Lid Fractie

Default Kan geen verbinding maken met 1 website via encryptie

Als ik encryptie gebruiken met mijn draadloze I cant verbinding met een website maar ik kan verbinden met elke andere site, met de encryptie uitgeschakeld Ik kan verbinding maken met het, ik verkanting ping met WPA maar kan, zonder enig idee? Ik ben op Virgin met een Netgear router
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Probleem aansluiten PC naar TV via HDMI sagheer Grafische Kaarten & Monitors 1 10 jun 2009 04:58
Een probleem met een website spareparts Web Browsers & FTP Clients 13 16 okt 2008 10:32
Ik heb een probleem aansluiten van mijn pc naar mijn tv sterbik Grafische Kaarten & Monitors 12 De 1 februari 2008 15:36
Encryptie leaaa Virus, spyware & Security 1 24 jul 2007 03:32
Probleem met de verbinding met de router menkel77 Netwerken, modems & VoIP 15 28 jun 2007 05:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.