mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nätverk, Modem & VoIP

Register

Problem att ansluta till 1 webbplats använder kryptering

Reply

Thread Tools
Old 25 januari 2008, 01:50
New Member Group

Default Problem att ansluta till 1 webbplats använder kryptering

När jag använder kryptering med min trådlösa I cant ansluta till en webbplats även om jag kan ansluta till alla andra plats, med kryptering av Jag kan ansluta till den, I cant ping med WPA, men kan utan några idéer? Jag är på Virgin använder en Netgear router
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem att ansluta dator till TV med HDMI sagheer Grafikkort & Skärmar 1 10 juni 2009 04:58
Ett problem med en webbplats Reservdelar Webbläsare & FTP Klienter 13 16 oktober 2008 10:32
Jag har ett problem med att ansluta min dator till min tv sterbik Grafikkort & Skärmar 12 1 februari 2008 15:36
Kryptering leaaa Virus, spionprogram och säkerhet 1 24 juli 2007 03:32
Problem att ansluta till routern menkel77 Nätverk, Modem & VoIP 15 28 juni 2007 05:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.