![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle! Ive haft et problem med min router i de sidste 2 dage. Det var alle arbejder boede før. Jeg bruger en Speedtouch 510v6 modem og TRENDnet TW100-S4W1CA 4 port bredbånd Router. Og min forbindelse er en PPPoE. Heres tilfældet: Jeg havde brug for at tjekke min modemer indstillinger, så jeg afbrudt min router og tilsluttet mit modem directy på min laptop. (jeg gik online 192.168.1.254 at kontrollere indstillingerne, og det fungerer godt). Når jeg tilsluttet min router tilbage og ønskede at kontrollere dets indstillinger fra online, jeg coulndt oprette forbindelse til 192.168.1.1. Men internet fungerede fint ![]() Så jeg nulstille router det. Og det gjorde ikke hjælpe. Så jeg genoprettet de routere deafult indstillinger (Jeg håber, det var det rigtige at gøre). og det gjorde ikke arbejde enten. Herfra på internettet er nede så godt. Cant forbinde gennem router (men jeg kan, når der kun bruger et modem, så forbindelsen virker .. noget galt med routere indstillinger) Jeg omkonfigureres min router, som det blev sagt i TW100-S4W1CA konfiguration bog. Luk min PC, modem og router ned og derefter tilbage igen. Indchecket min TCP / IP-indstillinger. De er på "hente en IP-adresse automatisk". Og så bogen sagde, at mine vinduer ip konfiguratoren skal vise dette: det siges, at hvis den IP-s er efter min pc med held har tilsluttet routeren. IP 192.168.0.x Subnet 255.255.255.0 Gateway: 192.168.0 .. 1.1 ![]() så jeg opend RUN----ipconfig/all, og Thats hvad jeg fik Windows IP Configurator IP Routing er aktiveret Vinder Proxy er ikke aktiveret DHCP aktiveret IP 192.168.1.2 Subnet 255.255.255.0 Gateway 192.168.1.1 Bogen sagde, at hvis IP er ikke det samme, skal du genstarte alting, og prøv igen. Jeg har .. to gange, men det gjorde ikke hjælpe .. so .. jeg dont kende hvad der ellers skal gøre. Jeg kan slutte nu med online-konfiguratoren, men andre internet er nede. Min kabler er alle arbejder fint, jeg nulstille min TCP / IP just in case (læse det i nogle forum) og min firewall er slået fra, og jeg installerede nyeste firmware til min router (: D jeg dont kende, hvis det hjælper eller ej) Nu mit hoved er completly tomme, så enhver hjælp er værdsat! ![]() ![]() Thank You .... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den standardgateway bør være de samme som routeren IP - 192.168.0.1
Computerens IP bør den ene efter den router IP - 192.168.0.2 Hvis du kan logge på routeren og den siger, den er sluttet til internettet og din pc, siger den har en IP og standardgateway fra router Jeg vil formentlig begynde at kigge på en virus eller spyware infektion. Du kan også åbne netkort egenskaber derefter gå til TCP / IP-indstillinger, og den anden fane øverst og indtaste IP-indstillingerne manuelt. Af lyde fra det er dette, hvad du har brug for: IP - 192.168.0.2 Undernetmaske - 255.255.255.0 Default Gateway - 192.168.0.1 Primær DNS - 192.168.0.1 Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ok .. Jeg har ændret min IP-s til disse .. IP - 192.168.0.2 Undernetmaske - 255.255.255.0 Default Gateway - 192.168.0.1 Primær DNS - 192.168.0.1 nettet fungerer stadig fint, når connecterd kun via modem .... men når jeg tilslutter routeren tilbage, i cant get til internettet, og nu i cant login til min router online |
|
| |||
| |||
| Ups læse dit indlæg forkert. Prøv disse: IP - 192.168.1.2 Undernetmaske - 255.255.255.0 Default Gateway - 192.168.1.1 Primær DNS - 192.168.1.1 |
|
| |||
| |||
| ok jeg ll prøve det ... men skal jeg ændre noget i min router indstillinger online??? på det tidspunkt, jeg netop har valgt forbindelsestypen PPPoE og trådte brugernavn og kodeord fra ISP. og da jeg trådte undersøgelsesperioderne du sagt .. 192.168.1.1 og så på dette er, hvad jeg fik .. det gør ikke synes ret |
|
| |||
| |||
| Du sagde, du ikke kan oprette forbindelse til router, hvis du kan ændre IP'er er spild af vores tid. Hvis du kan oprette forbindelse til routeren, men ikke Internet så det er internetudbyderen indstillinger, der har brug for etableringen. Præcis hvor er vi med hensyn til, hvad laver, og / eller ikke virker? |
|
| |||
| |||
| ok .... Jeg trådte undersøgelsesperioderne du sagt .. og nu kan jeg stadig forbindelse til routeren, men internet er nede ... ingenting mere kan jeg sige .... jeg dont kende .... dybest set stadig i samme situation som i begyndelsen |
|
| |||
| |||
| Vi kunne have sprunget over alt dette, men du sagde i dit oprindelige indlæg, at du ikke kan få forbindelse til routeren. På en hvilken som helst måde. Du bør ikke kræve nogen indstillinger for routeren som modem håndterer alt dette. Hvem forsynede modem? Din internetudbyder? |
|
| |||
| |||
| gjorde jeg indtaste din given undersøgelsesperioder til det korrekte sted ... Jeg sætter dem til at TCP / IP-protokollen properites, så alternative konfiguration, og jeg trådte dem dér ... når jeg nu åbne RUN --cmd_--ipconfig/all den stadig siger at min IP er 192.168.1.65 subnet 255.255.255.0 gateway. 192.168.1.254 dns 192.168.1.254 |
|
| |||
| |||
| ok sry for at .. ja fik mit modem form ISP ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Tilslutning af trådløs router til 2. NIC | sumon | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 28. maj 2009 14:52 |
| Router Ikke Tilslutning til gamle Connection | Fiberguy | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 6 marts 2009 13:46 |
| HJÆLP behov. Odd Problem med at oprette forbindelse til internettet via Router. | jodie92 | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 2 januar 2009 14:47 |
| Problemer med min dell tilslutning til Netgear router | BurgerBoy34 | Networking, Modemer & VoIP | 11 | 13 november 2008 15:49 |
| Tilslutning af router | runrabbit55 | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 22 november 2007 05:00 |
| Thread Tools | |
| |