vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Yhteyden muodostaminen langattomaan verkkoon ...

Reply

Thread Tools
Old 12 maaliskuu 2008, 18:34
Uusi Jäsen

Hei kaikki,

Olen vain (yrittänyt) perustaa langattoman verkon ystävällesi. Suunnitelma on tämä ... Langaton Toshiba laptop käynnissä Vistan, wireless desktop käynnissä XP Home, NTL kaapeli laajakaistan kanssa NTL: 200 modeemi ja Netgear langaton reititin. Kun minua niin paljon?

Oikea, I'll jatkaa ... The Netgear reititin on kytketty oikein NTL modeemin kautta ethernet ja se näytti asentaa oikein. Kannettavan tietokoneen käytettiin suorittaa Netgear asennus ohjelmistojen ja määrittää tyyppi vaadittavan vakuuden (WPA-PSK). Internetissä on saatavilla kannettavan tietokoneen kautta ethernet-kaapelilla kytketty takana se (joka on kytketty takana reitittimessä).

Ok, joten olin olettaen, että kun tämä oli täydellinen, I'd voi poistaa ethernet-kaapeli takana kannettava tietokone ja voi-la, kannettava saisivat langaton signaali ja I'd voida yhdistää. Olin myös oletetaan, että langaton työpöydälle myös vastaanottaa signaalin, ja sen on voitava muodostaa yhteyden, mutta ei.

Oma PDA voi vastaanottaa signaalin ja muodostaa yhteyden sijainti molemmat tietokoneet, joten olen neuvoton, mikä aiheuttaa ongelmia.

Apua tai neuvoja olisi greatly appreciated!

Monet kiitokset.
Old 13 maaliskuu 2008, 03:41
Rahoittajien ryhmän

Oletko varmistanut, että langattoman verkon kortit ovat käytössä ja tarkastetaan kuljettajat ovat oikein asennettu.

Jos PDA on yhdistää ok, se on kuljettajan / software / config kysymys.

Mitä Laitehallinta näyttää?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 21 maaliskuu 2008, 11:14
Rahoittajien ryhmän

The NTL200 on kaapelimodeemi, joka alreay luo Internet-yhteyden kanssa NTL. Sellaisena kiinni langattoman youter takana se ei toimi. Tarvitset wireless access point (vaikka sinulla voisi perustaa reitittimesi toimia WAP-only).

Voit kytke ja Netgear reititin osaksi takaosa on NTL200 modeemin kautta ethernet-kaapeli ja kytke kannettava osaksi takana reitittimesi, mutta kaikki reitittimen tulee tehdä, on läpäistävä aallonpohjasta signaali sai sen NTL kaapelimodeemiin. Kun irrota kannettava se saa yhteyttä Internetiin, että langaton reititin.

Se, että PDA-works fine ehdottaa minulle, että se on annettu kautta matkapuhelimella tarjoajan ja Internet-yhteyden muodostaminen kautta yhteysosoite teidän tarjoaja.

Cheers:
Chris

My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM-muisti:
4GB Micron PC-6400 (800MHz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Äänikortti:
Laivaostoksista 7,1 Sound
Kiintolevy (t):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optinen asema (t):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Asia / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Network / Internet:
Laivaostoksista
Monitor (t):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old 21 maaliskuu 2008, 11:23
Rahoittajien ryhmän

NTL Kaapeli on nyt Virgin kaapeli (minun ISP tällä hetkellä), ja voin vahvistaa, että se varmasti toimivat hyvin, joilla on langaton Router.I on käyttänyt yksi 5 vuotta tai enemmän nyt.

@ Desertfish ... Saatko sekoittaa Wireless Modem / Router m8y?
Old 21 maaliskuu 2008, 12:31
Rahoittajien ryhmän

Ah ... Haluat mennä kärttyisä minuun (ähkyä). Ok sitten ... tässä menee

Pohjimmiltaan, ja ADSL-modeemi ei ole olemassa, koska sana "modeemi" on lyhenne sanoista "moduloida - demoduloida", joka muuntaa digitaalisen sigal otetaan analogisten ja päinvastoin (think takaisin päivinä soittoyhteyttä jos sinulla on vain 56K). Syy siihen, miksi he kutsuvat sitä modeemina kannalta ADSL on bacaus ADSL toimii ATM-tekniikkaa. ATM ei voi liikenteen IP-osoitteita, joten tapa kiertää että on koteloitua IP packets osaksi PPP ja työnnä niitä aallonpohjasta Internet-palveluntarjoajaan. Siksi, että kapseloinnin että käydään siellä he kutsuvat sitä modeemina.

Kun olin vielä asuvien Southampton olin NTL (tai Virgin Media) kuin hyvin ja olen chucked että NTL200 kaapelimodeemi he antoivat minulle ja asennettu kaapeli reitittimen ... Nyt on eroa kaapeli reitittimen ja ADSL-reititin:

A kaapeli reititin käyttää BNC-liitin, jotta voidaan kytkeä houkutella kaapeli joutuva olohuoneessa on reitittimesi (The pyöreä liitin olet ruuvi osaksi takaisin laitteen. Lentotoiminnan ADSL reititin muodostaa yhteyden jakotislauskolonnin / microfilter kautta hieman kaapelin kanssa kaksi RJ11-liittimet kummassakin päässä (ne, jotka näyttävät vähän RJ45-liittimet, kuten ne on ethernet-kaapelit). Molemmissa tapauksissa (BNC tai RJ11-yhteyden takana reitittimet) ovat juuri ne, jotka saavat IP-osoitteen palveluntarjoajasi kautta IPCP (IP kapseloitu osaksi PPP), joka yleisesti kutsutaan WAN-portin WAN osoite. reitittimesi käyttää NAT kautta joko x-määrä ethernetiä tai langattoman yhteyden.

Nyt ... Oletan, että käytät standardin NTL kaapelimodeemi vain on ethernet-porttiin takana käyttäen RJ45-yhteys. Et voi liittää siitä RJ11 (WAN) kautta yhteydessä reitittimesi koska RJ45 ja RJ11-kaapelit eivät yksinkertaisesti ole olemassa. Sellaisenaan et voi kytkeä modeemin reitittimen kautta se WAN-porttiin. Koska reititin ei ole ulkopuolinen osoite ei voi NAT ulkopuolelta IP-osoite useita käyttökelpoisia sisällä IP-osoitteita. Kaikki reititin voi tehdä, on välittää viesti.

Kun on kyse Jamie839, kun hän liittyy hänen kannettavaa tietokonetta reitittimen kautta ethernet-kaapeli, olen varma, että jos hän olisi tarkastettava ipconfig vuonna komentokehotteesta, hän olisi nähnyt 80.xxx IP-osoitteen perusteella häntä joka istuu sen IP-osoitteet käyttää Virgin Media koska jos kytkeä ethernet-kaapeli, että sen takaosa on NTL200 kaapelimodeemit, ne yksinkertaisesti siirtää liikennettä ...

Voisit mahdollisesti kiinni yksi ADSL-reitittimen takana kaapelimodeemi ja konfiguroida siten, että se alkaa käyttää NAT ojentaa IP-osoitteita. Ehkä voisit configura Ethernet-portin tehtävän kuin WAN-portti (my old Belkin varmasti ei ole). Saattaa olla muita keinoja, mutta rehellisesti sanottuna en ole varma, miten se tehdään. Olen laiska, olen aina reitin vähiten vastustusta ja kun olin Virginin kanssa menin ulos ja sain itselleni kaapeli reitittimen (itse olen nicked sen koulutuksen lab jossa Olin töissä ... lol). Lisäksi se auttoi vähentämään vaimennuslaitteet minun olohuone ...

Joten jos osaat määrittää standardin ADSL-reitittimen toimimaan yhtenä istunnon takana on kaapelimodeemi, niin ehkä sinun pitäisi kirjoittaa tahmea sitä. Olen varma, että se auttaa paljon poeple koska siellä on paljon, jotka kamppailevat tämän.

Nyt jos sinulle anteeksi, minun täytyy kirjautua ulos ja antaa tyttöystävä joidenkin TLC.

Nähdään jo muutaman päivän (lol)

Cheers:
Chris
Old 21 maaliskuu 2008, 13:38
Rahoittajien ryhmän

Saa kärttyisä M8, olen vain sanoa, mikä toimii minulle, mutta uskon, että me keskustelemme rajatylittävässä tarkoituksiin täällä.

Oma perustaa seuraavasti:

Virgin kaapelimodeemi liitetään RJ45 kaapelin Linksys Wireless Router.

Tämä perustaa toimii täydellisesti eikä se vaadi erityistä kokoonpanoasetuksia .... muutama ystäväni on sama, joten voin vahvistaa, ilman varjossa epäilystäkään siitä, että se toimii ja sikäli kuin tiedän, on parempi asennusohjelma Kaapeli käyttäjille.

Kun kaapeliyhteyttä, et voi heittää pois kaapelimodeemia, se on keskeinen osatekijä. A Wireless Cable Router sisältää ei-modeemi, joten omasta olisi hyödytön.
Lentotoiminnan ADSL Wireless Router on integroitu Modeemi ja siitä käytetään usein nimitystä langatonta Modem / Router, mutta tällainen yksikkö, ei toimi kaapeliyhteyttä, sillä on oltava Cable Modem tarjoaa Virgin.

Vuonna Jamie839 tapauksessa se, että hän viittaa johonkin Netgear langaton reititin eikä ADSL Wireless Router viittaa siihen, että hän on oikea asennus ja siihen, että hän voi kytkeä langattomasti käyttäen hänen PDA ehdottaa minulle, että kaikki toimii OK ja Ongelma on hänen Laptop configuration.

Toivon, että tämä selventää asiaa
Old 28 maaliskuu 2008, 03:56
Rahoittajien ryhmän

Olen yrittänyt samaa setup kuten olette mutta joiden Belkin langaton ADSL reititin jota yritin configure kuten WAP-sivuston takana minun NTL200 modeemina. Se pirun asia vain ei ole sitä. Kun kysyin neuvoa muutaman kollegat työpaikalla, ne olivat kaikki, joilla on nauraa, koska se oli niin helppo asentaa ... kunnes he tulivat noin minun paikka on mennä sitä. The hymyilee nopeasti kadonnut.

Anyway, loppujen lopuksi, koska olen myös halunnut suorittaa PIX palomuurin takana minun reitittimen, olen valinnut kaapeli reitittimen sijasta, joten ... En tarvitse dissagree koskevassa kysymyksessä ei ole käytössä kaapelimodeemiin. Kaapeli modeemin et saa toimittaa Virgin Media pohjimmiltaan on sama toiminto kuin (hyödytön) Thompson Speedtouch 330 ADSL-modeemi, kaikki ISP ovat heittää niiden asiakkaille. Voit yhtä helposti korvata kaapelimodeemin kanssa langattoman kaapeli reitittimen vuonna samalla tavalla voit korvata ADSL-modeemi, jonka ADSL reititin. Olen käyttänyt Linksys Wireless-G kaapeli reitittimen yli vuoden. Just kytketty päälle suuri ruma valkoinen NTL laatikko, joka oli ripustettu omassa olohuoneessa. Lisäksi suurin osa laajakaistan connectiosn Belgiassa esimerkiksi toimitetaan kaapelin välityksellä. Ne kaikki toimi niin tuolla. Perustettu vanhempani langattomaan verkkoon samalla tavalla.

Kuten aiemmin sanoin, minä tiedän paljon enemmän siitä, kupari yhteyksiä kuin kaapeli, mutta epäilen, että sekä työ samoja periaatteita. Kaksi johdot ovat tulossa niistä NTL ruutuun, yksi menossa modeemi / reititin ja toinen teidän puhelimitse. I'd epäillä tämän valintaruudun toimii saman tehtävän kuin DSL jakotislauskolonnin kytkemisen osaksi klassinen BT pistorasiaan.

Cheers:
Chris.
Old 28 maaliskuu 2008, 06:41
Rahoittajien ryhmän

Oma ongelma oli ADSL Router ei hän oikein laitteessa, kaapeliyhteyttä, kuten ADSL Router on inbuilt modeemi .... tämä ei ole hyvä, kuten kaapeli-yhteys edellyttää modeemi toimittamien Virgin.
Standardin Router joskus kutsutaan Kaapeli-reititin, jonka Virgin kaapelimodeemi on vain suositellut tavalla.

Et voi korvata Cable Modem kanssa Kaapeli Router, koska Kaapeli Router ei modeemi sisäänrakennettuna sitä. Sinun tapauksessasi I kuvitella suuri ruma valkoinen NTL ruutuun riippuvalaisimet olohuoneessa, on itse asiassa Modem ....... tai jos se on vanha set top box, joka tarjoaa tv, sitten se on modeemi inbuilt.
Ei ole niin, että kaapeli-reititin toimii omasta ilman kaapelimodeemiin.

Toivon, että on järkevää.
Old 2 huhtikuu 2008, 13:24
Uusi Jäsen

Hi all,

Valitettavasti se on ottanut minua niin kauan vastata, ongelma on LAJITTELE nyt. Kävi ilmi, että reititin ei ollut riittävän tehokas päästä työpöydän alakertaan, koska se asuu nurkassa, joten oli vaihtoivat hieman tehokkaampi, joka tarjoaa nyt tyydyttävä signaali.

Koska kannettava tietokone, olen yrittänyt mahdollistaa langattoman radion kanssa Fn + F8 (mitä muistan) avaimet ja mitään ei tapahdu. Se oli pari päivää sen jälkeen, kun lähettämistä, että olen lopulta löytänyt kytkintä niin langattoman nyt! :: potkuja itsestään:

Oli miten oli, paljon kiitoksia, että apua ja neuvoja! Paljon!

Jamie.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.