![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal, Ik heb net (proberen te) opzetten van een draadloos netwerk voor een vriend. Het scenario is dit ... Draadloos Toshiba laptop draait Vista, draadloze desktop draait XP Home, NTL kabel breedband met NTL: 200 modem en een Netgear draadloze router. Bij mij tot nu toe? Goed, ik zal blijven ... De Netgear router is aangesloten op de NTL-modem via ethernet en leek het te installeren correct. De laptop werd gebruikt voor het uitvoeren van de Netgear installatie software en configureren van de aard van de vereiste zekerheid (WPA-PSK). Het internet is toegankelijk op de laptop via de Ethernet-kabel aangesloten op de achterkant van het (die is aangesloten op de achterkant van de router). Ok, dus ik was ervan uit dat zodra dit is voltooid, Ik wil in staat zijn om de ethernet kabel uit de achterkant van de laptop en voi-la, de laptop zou ontvangen van het draadloze signaal en ik zou in staat zijn om verbinding te maken. Ik was ook de veronderstelling dat de Wireless Desktop zou ook ontvangt het signaal en in staat zijn om verbinding te maken, maar nee. Mijn PDA is in staat om het signaal ontvangen en verbinding te maken met de locatie van zowel van de computers, dus ik ben op een verlies wat de oorzaak is van het probleem hier. Alle hulp of advies zou worden zeer gewaardeerd! Many thanks. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebt u gecontroleerd of het draadloze netwerk kaarten zijn ingeschakeld en gecontroleerd de drivers correct zijn geïnstalleerd.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De NTL200 is een kabelmodem die alreay stelt de internetverbinding met NTL. Als zodanig, steken een draadloze youter achter het zal niet werken. U hebt een draadloos toegangspunt (hoewel je zou kunnen instellen van uw router te fungeren als een WAP-pas).
U kunt de stekker van de Netgear router in de achterkant van de NTL200 modem via een Ethernet-kabel en sluit een laptop in de achterkant van uw router, maar de router zal doen is het doorgeven via het signaal ontvangen van de NTL kabelmodem. Zodra u de stekker uit de laptop zal geen verbinding met het internet via die draadloze router. Het feit dat de PDA werkt prima doet mij dat zij werden verstrekt via een mobiele telefoon en is de aansluiting op het internet via een toegangspunt van uw provider. Cheers: Chris Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory
|
|
| |||
| |||
| NTL Cable is nu Virgin Cable (mijn ISP momenteel) en ik kan bevestigen dat zij zal werken met een Wireless Router.I zijn met behulp van een voor 5 jaar of meer nu. @ Desertfish ... bent u steeds verward met een Wireless Modem / Router m8y? |
|
| |||
| |||
| Ah ... U wilt gaan technischer met mij (grunt). Ok dan ... hier gaat ![]() In principe, en ADSL-modem niet bestaat omdat het het woord "modem" is een afkorting voor "moduleren - demoduleren" dat het omzetten van een digitale sigal in analoge en visa versa (denk terug aan de dagen van dialup waar je alleen kreeg 56K). De reden waarom ze noemen het een modem in de vorm van ADSL is bacaus ADSL werkt op ATM-technologie. ATM kan niet het vervoer van IP-adressen dus de manier om dat rond te vatten IP-pakketten in PPS-en duw ze dal naar je ISP. Vanwege de inkapseling dat plaatsvindt daar zij noemen het een modem. Toen ik nog leef in Southampton was ik met NTL (of Virgin Media) als goed en ik chucked de NTL200 kabelmodem ze gaf me geïnstalleerd en een kabel-router ... Nu is er een verschil tussen een kabel-router en een ADSL-router: Een kabel router met een BNC connector met het oog op de aansluiting van de coax-kabel in uw woonkamer aan uw router (de ronde connector schroef je in de achterkant van het apparaat. Een ADSL-router wordt aangesloten op een splitter / microfilter via een kabel met weinig twee RJ11-connectoren aan elk uiteinde (degene die er uitzien als kleine RJ45-connectoren zoals die op de Ethernet-kabels). In beide gevallen (de BNC of de RJ11 aansluiting aan de achterkant van de routers) zijn degenen die het ontvangen van het IP-adres van uw internetprovider via IPCP (IP ingekapseld in PPP), die in algemene termen wordt de WAN-poort aan de WAN-adres. Uw router is met behulp van NAT via ofwel x-bedrag van de ethernet poorten of uw draadloze verbinding. Nu ... Stel dat u de standaard NTL kabelmodem heb je alleen een ethernet-poort aan de achterzijde met behulp van een RJ45-aansluiting. U kunt geen verbinding aan de RJ11 (WAN)-verbinding van uw router omdat RJ45 naar RJ11 kabel gewoon niet bestaan. Als zodanig bent u niet in staat om verbinding te maken met uw modem-router via het WAN-poort. Omdat de router heeft geen buiten-adres kan niet buiten een NAT IP-adres aan meerdere bruikbaar in IP-adressen. Alle de router kan doen is het doorgeven van het signaal. In het geval van Jamie839, toen hij zijn laptop aangesloten op de router via de Ethernet-kabel, ik ben er zeker van dat als hij zou hebben gecontroleerd ipconfig in opdrachtprompt, zou hij gezien hebben een 80.xxx IP-adres toegewezen aan hem, die zetelt in de IP-adres bereik gebruikt door Virgin Media, want als u een Ethernet-kabel aan de achterkant van het NTL200 kabelmodems, ze gewoon het verkeer ... Je zou kunnen vasthouden een ADSL router achter een kabel modem en configureren op een zodanige wijze dat het start met het gebruik van NAT aan de hand van IP-adressen. Misschien kun je configuratie van een Ethernet-poort te laten functioneren als een WAN-poort (mijn oude Belkin zeker niet). Er kunnen andere manieren, maar om eerlijk te zijn ben ik niet zeker weet hoe het te doen. Ik ben lui, ik neem altijd de route met de minste weerstand en toen ik met Virgin ik ging naar buiten en heb mezelf een kabel router (eigenlijk ik nicked vanuit de opleiding lab waar ik werkte ... lol). Trouwens, hij hielp met het verminderen van de rommel in mijn woonkamer ... Dus als je weet hoe het configureren van een standaard ADSL-router te functioneren als een vergadering achter een kabel modem, dan misschien moet je schrijven een kleverige voor. Ik ben er zeker van dat het zal bijdragen tot een veel poeple want er zijn een heleboel die worstelen met dat. Nu, als u mij niet kwalijk, ik moet afmelden en de vriendin met enkele TLC. ![]() Tot ziens in een paar dagen (lol) Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| Niet steeds technischer m8, ik zeg wat werkt voor mij, maar ik denk dat we het op cross doeleinden hier. Mijn set-up is als volgt: Virgin kabelmodem verbonden door RJ45 kabel aan Linksys Wireless Router. Deze set-up werkt perfect en vereist geen speciale configuratie .... een paar van mijn vrienden hebben dezelfde set-up, dus ik kan bevestigen, zonder enige schaduw van twijfel dat het werkt en voor zover ik weet, is de voorkeur setup voor Kabel gebruikers. Met een kabel aansluiting, kunt u niet vergooien de kabelmodem, dit is een essentieel onderdeel. Een Wireless Cable Router bevat geen modem, dus op eigen zou het nutteloos. Een ADSL Wireless Router heeft een geïntegreerde modem en wordt vaak genoemd als een draadloos modem / router, maar dit type eenheid, zal niet werken met een kabelverbinding, dan moet de kabelmodem door Virgin. In Jamie839 het geval, het feit dat hij verwijst naar een Netgear draadloze router, en niet een ADSL Wireless Router, de indruk wekt dat hij beschikt over de juiste instelling en het feit dat hij draadloos verbinding kunt maken met behulp van zijn PDA, stelt mij dat alles werkt OK en het probleem is met zijn laptop configuratie. Ik hoop dat dit verduidelijkt dingen |
|
| |||
| |||
| Ik probeerde dezelfde setup als u maar met een Belkin draadloze ADSL-router die ik probeerde te configureren als een WAP-site om achter mijn NTL200 modem. De verdomde ding gewoon niet zou hebben. Toen ik vroeg het advies van een paar collega's op het werk, ze waren allemaal met een lach, want het was zo eenvoudig te installeren ... totdat zij kwam rond op mijn plaats om een go at it. De glimlach snel verdwenen. ![]() Hoe dan ook, op het einde, want ik wilde ook het uitvoeren van een PIX firewall achter mijn router, heb ik gekozen voor een kabel-router plaats, dus ... Ik heb behoefte aan dissagree over de kwestie van de niet met behulp van de kabel-modem. De kabelmodem krijg je door Virgin Media heeft in wezen dezelfde functie als de (nutteloze) Thompson Speedtouch 330 ADSL modems alle ISP gooien bij hun klanten. U kunt zo gemakkelijk vervangen van een kabel-modem met een draadloze router kabel op dezelfde manier kunt u de plaats van een ADSL-modem met een ADSL-router. Ik gebruik een Linksys Wireless-G kabel router voor meer dan een jaar. Gewoon aangesloten op de grote lelijke witte NTL doos die opknoping in mijn woonkamer. Trouwens, de meerderheid van de breedband connectiosn in België bijvoorbeeld worden geleverd via de kabel. Ze werken allemaal als dat daar. Stel mijn ouders draadloze netwerk op dezelfde manier. Zoals ik al eerder zei, ik weet oneindig meer over koperen verbindingen dan kabel, maar ik vermoed dat beide werken op dezelfde principes. Twee draden komen uit de NTL vak, een naar uw modem / router en de andere op uw telefoon. Ik vermoedt dat dit vak is met dezelfde functie als de ADSL-splitter sluit u aan op uw klassieke BT stopcontact. Cheers: Chris. |
|
| |||
| |||
| Uw probleem is de ADSL-router was niet hij de juiste stuk van apparatuur voor een kabelverbinding, zoals de ADSL-router heeft een ingebouwde modem .... Dit is niet goed, als een kabel-verbinding vereist de modem geleverd door Virgin. De standaard router soms een Kabel router, met een maagd Cable Modem is de enige manier aanbevolen. U kunt niet in de plaats van de kabelmodem met een kabel-router, omdat een kabel-router heeft geen modem ingebouwd in het. In uw geval Ik neem het de grote lelijke witte NTL vak opknoping in uw woonkamer, is in feite de Modempoort ....... of als het een oude set-top box, die tv, dan zal een ingebouwde modem. Er is geen manier dat een Kabel router zal het werk op zijn eigen, zonder een kabelmodem. Hoop dat zinvol. |
|
| |||
| |||
| Hi all, Helaas is het me zo lang te reageren, het probleem is alles gesorteerd nu. Het bleek dat de router was niet krachtig genoeg om de desktop beneden als hij woont in een hoek, dus het werd geruild voor een iets krachtiger die nu een goed signaal. Als voor de laptop, ik probeerde om de draadloze radio met de Fn + F8 (van wat ik me herinner) toetsen en niets was gebeurt. Het was een paar dagen na het posten, dat ik uiteindelijk gevonden de schakelaar om het draadloos op! :: kicks zelfstandigen: ![]() Hoe dan ook, hartelijk dank voor de hulp en advies! Much appreciated! Jamie. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Draadloos Netwerk Probleem - Netgear WPN824 Model | duskmon10 | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 24 jun 2009 00:35 |
| Hulp bij het aansluiten / acessing printers aangesloten op computers op een draadloos netwerk | woody72 | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 23 mei 2009 13:44 |
| Kan netwerkadapterkaart worden problemen met het aansluiten van desktop naar draadloze? | Samantha0101 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 25 nov 2008 11:15 |
| Uni Draadloos Netwerk werkt niet met desktop - geen netwerk adres | Samantha0101 | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 16 okt 2008 07:34 |
| Draadloos netwerk probleem | darkblueblood | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 18 nov 2007 03:36 |
| Thread Tools | |
| |