![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger en Acer Aspire bærbar med vista os.internet-indstillingerne er altid konfigureret manually.when jeg konfigureret min bærbare computer. og sætte mit netværk datakabel, var det fint og kunne gennemse o internettet. jeg lukkede system og overladt det til nogle hours.i sætte det på til at fortsætte browsing og jeg indså, at internet-protokollen konfigurationsindstilling havde dissappeared (dns, ip-adresse) everytin alle gone.so gang jeg lukke mit system og genstarte følgende dag, jeg er nødt til at konfigurere IP-adressen, før jeg kan browse, bedes Hvad skal jeg gøre for at gøre IP-konfiguration permanent. |
|
| |||
| |||
| Har du ikke har automatisk konfiguration så?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ja, skal du være i stand til automatisk konfigurere det, og på denne måde vil det altid være det samme, når u logge på din bærbare computer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du en router, at din internet-linje stik i? Hvis så kan du sikkert tænde DHCP server (det kan allerede være aktiveret) og derefter bare indstille kunder til "Hent indstillinger automatisk ' Det burde løse dine problemer ... slags. Jeg vil se, og se om jeg kan finde et svar på, hvorfor hvis glemmer de indstillinger, du indtaster selv. Jeg har aldrig hørt om et problem som dette før selv. Også, hvad OS er det? Vista?
|
| |||
| |||
| = serverguy; 73.645] Har du en router, at din internet linje stik into.yes Hvis så kan du sikkert tænde DHCP server (det kan o allerede er aktiveret) og derefter bare indstille kunder til "Hent indstillinger". Jeg dont vil aktivere DHCP becos jeg dont savn nogen til at komme og stik i network.i manuelt konfigurere alle, der ønsker at bruge internetforbindelsen. Det burde løse dine problemer ... slags. HP, Dell og andre edb-mærker er det godt med manuel konfiguration cos af IP-indstillingerne Neva klart ud, men alle acer branded laptops altid klart ud, så u være nødt til at konfigurere den everytime u lukke ned og genstarte later.please jeg gøre noget ved problemet med de Acer branded.they er også alle Vista OS Jeg vil se, og se om jeg kan finde et svar på, hvorfor hvis glemmer de indstillinger, du indtaster selv. Jeg har aldrig hørt om et problem som dette før selv Også, hvad OS er det? Vista? [/ Quote] |