vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Problem with IP-määritys

Reply

Thread Tools
Old 9 toukokuu 2008, 02:36
Uusi Jäsen

Default Problem with IP-määritys

Käytän Acer Aspire kannettava Vista os.internet yhteyskäytäntöasetusten on aina määritetty manually.when määritin minun laptop. ja laitan verkon datakaapelin, se menee hyvin ja voi selata O www. Olen sulkenut järjestelmään ja jättää joidenkin hours.i laita se jatkaa selaamista ja huomasin, että Internet-protokolla kokoonpanoasetukseen oli dissappeared (DNS, IP-osoite) everytin kaikki gone.so Everytime I suljettiin minun järjestelmän uudelleenkäynnistyksen jälkeen päivä, minun täytyy määrittää IP-osoitteen, ennen kuin voin selata, haluta Mitä minun pitäisi tehdä, jotta IP-asetukset pysyvät.
Old 9 toukokuu 2008, 09:16
Rahoittajien ryhmän

Eikö teillä ole automaattinen määritys sitten?

Old 9 toukokuu 2008, 09:25
Uusi Jäsen

Kyllä, sinun pitäisi pystyä Auto määrittää sen, näin se on aina sama, kun u kirjautua laptop
Old 9 toukokuu 2008, 09:45
Moderator Group

Onko sinulla reititin, että Internet-linja mihinkin?

Jos niin voit ehkä kytkeä DHCP-palvelin (se voi olla jo käytössä) ja sitten asettaa asiakkaat "Hae asetukset automaattisesti"

Että olisi ratkaisemaan ongelmia ... tavallaan.

Aion katsoa ja nähdä, jos voin löytää vastaus siihen, miksi, jos unohtaa asetukset kirjoitetaan kuitenkin. En ole koskaan kuullut ongelmasta, kuten tämä ennen tosin.

Myös, mikä käyttöjärjestelmä on? Vista?

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 12 toukokuu 2008, 01:00
Uusi Jäsen

= serverguy; 73645] Onko sinulla reititin, että Internet-line pistokkeet into.yes

Jos niin voit ehkä kytkeä DHCP-palvelin (voi o jo käytössä) ja sitten asettaa asiakkaat "Hae asetukset automaattisesti". I dont halua kytkeä DHCP becos i dont halua kenenkään tulla pistoke network.i manuaalisesti kukaan, jotka haluavat käyttää internet-yhteyden.

Että olisi ratkaisemaan ongelmia ... tavallaan.
HP, Dell ja muut atk-tuotemerkkien menee hyvin manuaalisen kokoonpanon cos IP-asetusten Nevan häipyä, mutta kaikki Acer merkkituotteet tietokoneet aina myydä pois niin u on määrittää sen aina, u sammuttaa ja käynnistää uudelleen later.please enkä korjata ongelma Acer branded.they ovat myös kaikki Vista-käyttöjärjestelmä

Aion katsoa ja nähdä, jos voin löytää vastaus siihen, miksi, jos unohtaa asetukset kirjoitetaan kuitenkin. En ole koskaan kuullut ongelmasta, kuten tämä ennen vaikka

Myös, mikä käyttöjärjestelmä on? Vista? [/ Quote]
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.