![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Käytän Acer Aspire kannettava Vista os.internet yhteyskäytäntöasetusten on aina määritetty manually.when määritin minun laptop. ja laitan verkon datakaapelin, se menee hyvin ja voi selata O www. Olen sulkenut järjestelmään ja jättää joidenkin hours.i laita se jatkaa selaamista ja huomasin, että Internet-protokolla kokoonpanoasetukseen oli dissappeared (DNS, IP-osoite) everytin kaikki gone.so Everytime I suljettiin minun järjestelmän uudelleenkäynnistyksen jälkeen päivä, minun täytyy määrittää IP-osoitteen, ennen kuin voin selata, haluta Mitä minun pitäisi tehdä, jotta IP-asetukset pysyvät. |
|
| |||
| |||
| Eikö teillä ole automaattinen määritys sitten?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Kyllä, sinun pitäisi pystyä Auto määrittää sen, näin se on aina sama, kun u kirjautua laptop |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko sinulla reititin, että Internet-linja mihinkin? Jos niin voit ehkä kytkeä DHCP-palvelin (se voi olla jo käytössä) ja sitten asettaa asiakkaat "Hae asetukset automaattisesti" Että olisi ratkaisemaan ongelmia ... tavallaan. Aion katsoa ja nähdä, jos voin löytää vastaus siihen, miksi, jos unohtaa asetukset kirjoitetaan kuitenkin. En ole koskaan kuullut ongelmasta, kuten tämä ennen tosin. Myös, mikä käyttöjärjestelmä on? Vista?
|
| |||
| |||
| = serverguy; 73645] Onko sinulla reititin, että Internet-line pistokkeet into.yes Jos niin voit ehkä kytkeä DHCP-palvelin (voi o jo käytössä) ja sitten asettaa asiakkaat "Hae asetukset automaattisesti". I dont halua kytkeä DHCP becos i dont halua kenenkään tulla pistoke network.i manuaalisesti kukaan, jotka haluavat käyttää internet-yhteyden. Että olisi ratkaisemaan ongelmia ... tavallaan. HP, Dell ja muut atk-tuotemerkkien menee hyvin manuaalisen kokoonpanon cos IP-asetusten Nevan häipyä, mutta kaikki Acer merkkituotteet tietokoneet aina myydä pois niin u on määrittää sen aina, u sammuttaa ja käynnistää uudelleen later.please enkä korjata ongelma Acer branded.they ovat myös kaikki Vista-käyttöjärjestelmä Aion katsoa ja nähdä, jos voin löytää vastaus siihen, miksi, jos unohtaa asetukset kirjoitetaan kuitenkin. En ole koskaan kuullut ongelmasta, kuten tämä ennen vaikka Myös, mikä käyttöjärjestelmä on? Vista? [/ Quote] |