mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Probleem met de IP-configuratie

Reply

Thread Tools
Old 9 mei 2008, 02:36
Nieuw Lid Fractie

Default Probleem met de IP-configuratie

Ik gebruik een Acer Aspire laptop met vista protocol os.internet instellingen is altijd geconfigureerd manually.when i geconfigureerd mijn laptop. en leg mijn netwerk data kabel, was het prima te doen en kon bladeren o het web. Ik sloot mijn systeem en liet het voor sommige hours.i zet het op te browsen en blijf ik besefte dat het Internet Protocol configuratie-instelling was verdwenen (DNS, IP-adres) everytin alle gone.so Everytime I stilgelegd mijn systeem en start de volgende dag, ik heb het configureren van het IP-adres voordat ik kan bladeren, neem dan wat moet ik doen om de IP-configuratie permanent te maken.
Old 9 mei 2008, 09:16
Donor Groep

Heeft u geen automatische configuratie dan?

Old 9 mei 2008, 09:25
Nieuw Lid Fractie

Ja, moet u in staat om automatisch configureren, op deze manier het zal altijd hetzelfde zijn wanneer u inloggen op uw laptop
Old 9 mei 2008, 09:45
Moderator Groep

Heb je een router die uw internet lijn stekkers in?

Zo kun je waarschijnlijk dus weer op de DHCP-server (al kan worden ingeschakeld) en dan gewoon de klanten op 'instellingen automatisch verkrijgen'

Dat moet het oplossen van uw problemen ... soort.

Ik zal kijken of ik een antwoord kan vinden waarom vergeet indien de instellingen die u opgeeft wel. Ik heb nog nooit gehoord van een probleem als dit voor wel.

Ook wat OS is dit? Vista?

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 12 mei 2008, 01:00
Nieuw Lid Fractie

= serverguy; 73645] Heb je een router die uw internet lijn stekkers into.yes

Zo kun je waarschijnlijk dus schakel de DHCP-server (het kan al worden ingeschakeld o) en dan gewoon de klanten op 'instellingen automatisch verkrijgen'. I dont wilt inschakelen op de DHCP becos i dont wanna iemand om te komen en plug in de network.i handmatig configureren iemand die willen gebruik maken van de internetverbinding.

Dat moet het oplossen van uw problemen ... soort.
HP, Dell en andere merken is de computer doet het goed met handmatige configuratie cos de IP-instellingen Neva duidelijk af, maar alle merken Acer laptops altijd duidelijk af, zodat u deze configureren, telkens u afsluiten en opnieuw opstarten later.please ik doe het probleem te verhelpen met de Acer branded.they zijn ook alle vista os

Ik zal kijken of ik een antwoord kan vinden waarom vergeet indien de instellingen die u opgeeft wel. Ik heb nog nooit gehoord van een probleem als dit al vóór

Ook wat OS is dit? Vista? [/ Quote]
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
QoS - Router Configuration robina80 Netwerken, modems & VoIP 1 6 september 2009 18:02
IGX Configuratie. Leg het me alsjeblieft ... paolo376 CPUs, Moederborden & RAM 1 12 mrt 2008 10:35
Gedeelde Printer - Netwerk configuratie probleem Nikronius Netwerken, modems & VoIP 2 8 feb 2008 16:42
RAM-configuratie advies cyberspacegenie CPUs, Moederborden & RAM 8 1e sep 2007 07:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.