![]() |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik een Acer Aspire laptop met vista protocol os.internet instellingen is altijd geconfigureerd manually.when i geconfigureerd mijn laptop. en leg mijn netwerk data kabel, was het prima te doen en kon bladeren o het web. Ik sloot mijn systeem en liet het voor sommige hours.i zet het op te browsen en blijf ik besefte dat het Internet Protocol configuratie-instelling was verdwenen (DNS, IP-adres) everytin alle gone.so Everytime I stilgelegd mijn systeem en start de volgende dag, ik heb het configureren van het IP-adres voordat ik kan bladeren, neem dan wat moet ik doen om de IP-configuratie permanent te maken. |
|
| |||
| |||
| Heeft u geen automatische configuratie dan?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ja, moet u in staat om automatisch configureren, op deze manier het zal altijd hetzelfde zijn wanneer u inloggen op uw laptop |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je een router die uw internet lijn stekkers in? Zo kun je waarschijnlijk dus weer op de DHCP-server (al kan worden ingeschakeld) en dan gewoon de klanten op 'instellingen automatisch verkrijgen' Dat moet het oplossen van uw problemen ... soort. Ik zal kijken of ik een antwoord kan vinden waarom vergeet indien de instellingen die u opgeeft wel. Ik heb nog nooit gehoord van een probleem als dit voor wel. Ook wat OS is dit? Vista?
|
| |||
| |||
| = serverguy; 73645] Heb je een router die uw internet lijn stekkers into.yes Zo kun je waarschijnlijk dus schakel de DHCP-server (het kan al worden ingeschakeld o) en dan gewoon de klanten op 'instellingen automatisch verkrijgen'. I dont wilt inschakelen op de DHCP becos i dont wanna iemand om te komen en plug in de network.i handmatig configureren iemand die willen gebruik maken van de internetverbinding. Dat moet het oplossen van uw problemen ... soort. HP, Dell en andere merken is de computer doet het goed met handmatige configuratie cos de IP-instellingen Neva duidelijk af, maar alle merken Acer laptops altijd duidelijk af, zodat u deze configureren, telkens u afsluiten en opnieuw opstarten later.please ik doe het probleem te verhelpen met de Acer branded.they zijn ook alle vista os Ik zal kijken of ik een antwoord kan vinden waarom vergeet indien de instellingen die u opgeeft wel. Ik heb nog nooit gehoord van een probleem als dit al vóór Ook wat OS is dit? Vista? [/ Quote] |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| QoS - Router Configuration | robina80 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 6 september 2009 18:02 |
| IGX Configuratie. Leg het me alsjeblieft ... | paolo376 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 12 mrt 2008 10:35 |
| Gedeelde Printer - Netwerk configuratie probleem | Nikronius | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 8 feb 2008 16:42 |
| RAM-configuratie advies | cyberspacegenie | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 1e sep 2007 07:05 |
| Thread Tools | |
| |