mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Problem med IP-konfigurasjonen

Reply

Thread Tools
Old 9 mai 2008, 02:36
New Member Group

Default Problem med IP-konfigurasjonen

Jeg bruker en Acer Aspire bærbar PC med vista os.internet protokollen innstillingene er alltid konfigurert manually.when jeg konfigurert min laptop. og la meg nettverk datakabel, det var det bra og kunne bla o nettet. Jeg lukker systemet og forlot den for noen hours.i sette det på å fortsette surfing og jeg innså at internett protokollen konfigurasjonsinnstilling hadde dissappeared (dns, ip-adresse) everytin alle gone.so alt jeg slå meg system og starte følgende dag, jeg har til å konfigurere IP-adressen før jeg kan søke, vennligst Hva bør jeg gjøre for å få IP-konfigurasjonen permanent.
Old 9 mai 2008, 09:16
Donor Group

Du har ikke automatisk konfigurasjon da?

Old 9 mai 2008, 09:25
New Member Group

Ja, du burde være i stand til å automatisk konfigurere den, slik det alltid vil være den samme når u logge på den bærbare datamaskinen
Old 9 mai 2008, 09:45
Moderator Group

Har du en ruter som din internett linje plugges inn?

Da kan du sannsynligvis slå på DHCP Server (den kan allerede være aktivert) og så bare sette klientene til "Motta innstillinger automatisk"

Det burde løse problemene dine ... slags.

Jeg vil se og se om jeg kan finne svar på hvorfor om glemmer innstillingene du angir selv. Jeg har aldri hørt om et problem som dette før skjønt.

Også, hva OS er dette? Vista?

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 12th May 2008, 01:00
New Member Group

= serverguy; 73645] Har du en ruter som din internett linje plugger into.yes

Da kan du sannsynligvis slå på DHCP Server (den kan o allerede være aktivert) og så bare sette klientene til "Motta innstillinger automatisk. Jeg ikke ønsker å skru på DHCP becos jeg dont vil noen komme og koble til network.i manuelt konfigurere noen som vil bruke Internett-tilkoblingen.

Det burde løse problemene dine ... slags.
HP, Dell og andre PC merkevarer går godt med manuell konfigurering cos IP-innstillingene Neva helt av, men alle acer branded bærbare alltid klart seg så u være nødt til å konfigurere det alt u avslutte og starte later.please jeg rette opp problemet med acer branded.they er også alle Vista OS

Jeg vil se og se om jeg kan finne svar på hvorfor om glemmer innstillingene du angir selv. Jeg har aldri hørt om et problem som dette før men

Også, hva OS er dette? Vista? [/ Quote]
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
QoS - Router Configuration robina80 Nettverk, modem og VoIP 1 6 september 2009 18:02
IGX konfigurasjon. Forklar meg det kan du ... paolo376 CPUer, Hovedkort & RAM 1 12 mars 2008 10:35
Delt Skriver - Nettverkskonfigurasjon Problem Nikronius Nettverk, modem og VoIP 2 8 februar 2008 16:42
RAM-konfigurasjonen råd cyberspacegenie CPUer, Hovedkort & RAM 8 1ste sep 2007 07:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.