![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger en ADSL USB modem, så det har ingen Ethernet-port, med en CAT5e kabel mellem Laptop og 360 eller PC. Den forbindelse synes at være gjort, men det vil sige "Denne forbindelse har begrænset eller ingen forbindelse". Jeg har medtaget et billede af ipconfiall output. Jeg er i stand til at bruge de 360 som en media extender og bruge Media Center funktioner. Jeg har de samme problemer, når de prøver at forbinde min Desktop og Laptop sammen. Jeg har aktiveret Deling og DHCP, DNS etc, men til ingen nytte. Jeg håber nogen kan støtte mig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det sluttes som et media extender så betyder det, at fejlen er med Internettet selv, får du internet på den bærbare eller stationære computer?
| |||
| |||
| Ja det gør jeg. |
|
| |||
| |||
| Jeg har virkelig brug for hjælp med denne gutter. Alt, hvad jeg vil gøre, er at downloade nogle opdateringer fra Xbox Live. I dont ønsker at have til at købe en router, selv da, hvis jeg cant regne ud ICS hvordan vil jeg opsætte en router. PLZ hjælp mig |
|
| |||
| |||
| MIN ipconfigall indstillinger sige DHCP er ikke aktiveret, så hvordan får jeg at aktiveret? |
|
| |||
| |||
| Også, hvad der er forskellen mellem en patch-kabel og et crossover-kabel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Højre. Jeg vil have en forholdsvis lang forpustet svar til dig i et minut. Ikke havde set denne tråd indtil nu.
|
| |||
| |||
| Højre. Hvad du vil gøre, er absolut muligt, og du har ret i at du skal bruge Deling af internetforbindelse. Et krydskabel er egentlig bare, når to ledninger er flyttet over inde i kablet. Du er nødt til at bruge dem traditionelt når du oprette direkte forbindelse til udgangen enheder, såsom pc'er eller konsoller, eller en Daisy kæde hubs. MEN En Xbox 360, i modsætning til den ældre XBOXs, kræver ikke et kryds over kabel. Det er kloge nok til at auto manipulere havnen for at arbejde. På den anden side, hvis du ønsker at tilslutte en computer til den 'netto gennem en anden, så vil du få brug for et crossover-kabel. Du kan også bruge et kryds over kablet med de 360, hvis du så ønske. Tag ikke dette den forkerte måde, men jeg skal gå fra starten at eliminere eventuelle fejl. Jeg ikke skrive det hele ud af den måde, nogle kom fra et mørkt hjørne af XBOX site. At oprette forbindelse til Xbox Live bruger Windows ICS gennem din USB-modem: 1. Før tilslutning af alle kabler, slukke for kabel-eller DSL-modem, pc og Xbox 360-konsollen. (Hvis du har et eksternt modem, skal du afmontere det fra sin strømkilde for at slå det fra.) 2. Tilslut den ene ende af USB-kablet til modem USB-port. Slut den anden ende til en USB-port på pc'en. 3. Tilslut den ene ende af dit Ethernet-kabel til computerens Ethernet-port. Tilslut den anden ende til Ethernet-porten på bagsiden af din Xbox 360-konsollen. 4. Tænd for dit modem og din pc. 5. Fra din pc, konfigurere Windows ICS til at dele din internetforbindelse. For at aktivere Windows ICS på din pc, skal du følge instruktionerne til dit operativsystem: XP
Vista Følg dette link: http://windowshelp.microsoft.com/Win...d1e9e1033.mspx 6. Når du har konfigureret ICS, skal du sørge for din pc kan få adgang til internettet. 7. Tænd for din Xbox 360-konsollen uden disk i diskskuffen. 8. Hvis du allerede har brugt din Xbox 360-system til offline spil, Xbox Dashboard vil åbne for Xbox Live område. Vælg Xbox Live banner. Når du ser Xbox Live Marketplace du ved, du har forbindelse til Xbox Live. Med nogen lykke, som skulle få det fungerer. Jeg håber. Det bør også give dig mulighed for at tilslutte andre enheder, såsom en bærbar computer, så længe du bruger en tværs over kabel. Hvis du har problemer, den første ting, du bør gøre, er at deaktivere alle firewalls på værten computer / laptop. Faktisk sin sandsynligvis en god idé at sørge for, at du gør det, før du starter, især hvis det er Norton bloatware. Du kan også prøve Tilslutningsmuligheder guiden, hvis du har problemer: http://www.xbox.com/en-US/support/co...vitywizard.htm Held og lykke!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Tak for din hjælp serverguy men jeg prøvet alle de ics ting på hjemmesiden, før du starter denne tråd. Så jeg stadig ikke hente en IP-adresse, når teste forbindelsen på Xbox, tænkte jeg et skærmbillede af ipconfig / all kan have bemærket noget ud til nogen årsag jeg dont have et fingerpeg om, at ting. Jeg har virkelig ingen idé om, hvorfor jeg ikke kan oprette forbindelse til Xbox Live gennem ICS eller hvordan man finder ud af, hvad problemet er. Jeg håber nogen kan selv. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |