vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Ongelmat yhdistämisessä 360 Laptop Internet ja LAN PC on Laptop

Reply

Thread Tools
Old 12 heinäkuu 2008, 00:57
Jäsen

Default Ongelmat yhdistämisessä 360 Laptop Internet ja LAN PC on Laptop

Olen käytät ADSL USB-modeemi, joten se ei ole ethernet-porttia, joiden CAT5e välinen merenalainen kaapeli Laptop ja 360 tai tietokoneelle.
Yhteys näyttää olevan tapahtunut, mutta se sanoo "Tämä yhteys on rajoitettu tai puuttuva liitettävyys".
Olen sisällyttänyt kuvan ipconfiall tuotokseen.
Olen voinut käyttää 360 on tiedotusvälineiden Extender ja käytön Media Center-ominaisuuksia.
Minulla on aivan samoja ongelmia, kun yrität muodostaa yhteyden minun Desktop ja Laptop yhdessä. Minulla on käytössä yhteyden jakamisen ja DHCP, DNS etc mutta tuloksetta.
Toivon, että joku voi auttaa minua.
Attached Pikkukuvat
Problems connecting 360 to Laptop for Internet, and LAN for PC to Laptop-ipall.gif  
Old 15 heinäkuu 2008, 10:12
Rahoittajien ryhmän

Jos se yhdistää kuin tiedotusvälineiden Extender sitten se tarkoittaa, että vika on mukana itse Internet eivät saat Internetin välityksellä tietokone tai työpöydälle?
Old 15 heinäkuu 2008, 12:46
Jäsen

Kyllä minä.
Old 12 elokuu 2008, 11:29
Jäsen

Olen todella tarvitsevat apua tämän kaverit. Kaikki haluan tehdä, on ladattava joitakin päivityksiä Xbox Liveen. I dont halua ostaa reititin, silloinkin, jos i cant figure out ICS miten voin määrittää reitittimen.
PLZ auttaa minua
Old 12 elokuu 2008, 11:41
Jäsen

MY ipconfigall asetukset sanoa DHCP ei ole käytössä niin miten saan, että käytössä?
Old 12 elokuu 2008, 11:53
Jäsen

Myös sitä, mitä eroa on patch kaapeli ja Ristikytkentäkaapeli?
Old 13 elokuu 2008, 15:10
Moderator Group

Oikea. Minun on melko pitkä hengästyvä vastata sinulle hetken kuluttua. Ei ollut nähnyt tätä säiettä asti nyt.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 13 elokuu 2008, 15:25
Moderator Group

Oikea.

Mitä haluat tehdä, on varmasti mahdollista, ja olette oikeassa siinä, sinun pitää käyttää Internet-yhteyden jakaminen.

A Ristikytkentäkaapeli on pohjimmiltaan vain, kun kaksi johdot on kytketty yli sisälle kaapeli. Sinun täytyy käyttää niitä perinteisesti kun yhteys suoraan loppuun laitteiden, kuten tietokoneiden tai konsolien tai tuhatkauno ketjutuksessa solmukohdat.

MUTTA

Xbox 360, toisin kuin vanhemmissa XBOXs, ei edellytä yli yli kaapelilla. Se on tarpeeksi fiksu auto manipuloida portti työelämään.

Sen sijaan, jos haluat liittää yhden tietokoneen ja-verkon kautta toiseen, sitten tarvitset Ristikytkentäkaapeli. Voit myös käyttää ristiin yli kaapelia, jossa on 360, jos niin halutaan.

Älä ota tätä väärin, mutta aion mennä alusta alkaen poistamaan mahdolliset virheet. En kirjoittaa kaikki tämä se tapa, joista tuli pimeässä nurkassa Xbox-sivustoon.

Muodostaa yhteyden Xbox Live-käyttöjärjestelmä on Windows ICS kautta USB-modeemi:

1. Ennen kuin kytket kaikki kaapelit, sammutat kaapeli-tai DSL-modeemi, PC-ja Xbox 360-konsoliin. (Jos sinulla on ulkoinen modeemi, irrota se sen virtalähteestä ota se pois päältä.)

2. Liitä toinen pää USB-kaapeli modeemin USB-porttiin. Liitä toinen pää tietokoneen USB-portti tietokoneessa.

3. Liitä toinen pää Ethernet kaapeli PC: n Ethernet-portti. Liitä toinen pää Ethernet-porttia takana Xbox 360-konsoliin.

4. Kytke modeemin ja tietokoneen.

5. Tietokoneesta, tee Windows ICS jakaa Internet-yhteys. Jotta Windows ICS tietokoneessa, seuraa ohjeita käyttöjärjestelmän:

XP

1. Napsauta hiiren kakkospainikkeella sitä yhteyttä, että käytät Internet-yhteyden muodostamiseen. (Voit nähdä useita yhteyksiä luettelossa, riippuen verkko.)

2. Tulevasta pikavalikosta-valikosta Ominaisuudet ja sitten Advanced välilehti.

3. Alla Internet-yhteyden jakamisen, valitse Salli muiden verkon käyttäjien muodostaa yhteys tämän tietokoneen Internet-yhteys valintaruutu.

4. Valitse OK.
    Yhteys internetiin on jaettava Xbox-konsoliin.

Vista

Seuraa tätä linkkiä:
http://windowshelp.microsoft.com/Win...d1e9e1033.mspx

6. Kun olet määrittänyt Internet-yhteyden jakamisen, varmista, että tietokoneessa voi käyttää Internetiä.

7. Kytke Xbox 360-konsoli ei ole levy levypesän.

8. Jos olet jo käyttää Xbox 360-järjestelmän offline pelata, Xbox Dashboard on avoin kaikille Xbox LIVE alueella. Valitse Xbox LIVE banner. Kun näet Xbox Live Marketplace sinun tietää olet kytkettynä Xbox Liveen.

Kaikki onnea, että pitäisi saada se toimimaan. Toivon.

Sen olisi myös mahdollistettava voit kytkeä johonkin toiseen laitteeseen, kuten kannettava tietokone niin kauan kuin käytät rajat yli-kaapelilla.

Jos sinulla on ongelmia, ensimmäinen asia mitä sinun pitäisi tehdä, on poistaa kaikki palomuurit ja vastaanottava tietokone / kannettava tietokone. Itse sen luultavasti hyvä ajatus varmistaa, et siitä, että ennen kuin aloitat, varsinkin jos se on Norton bloatware.

Voit kokeilla myös Yhteydet Wizard, jos sinulla on ongelmia:
http://www.xbox.com/en-US/support/co...vitywizard.htm

Onnea!

Old 13 elokuu 2008, 15:33
Jäsen

Kiitos avustasi serverguy mutta olen yrittänyt kaikki ics kamaa neuvoston sivuilta ennen tätä säiettä.
Joten olen edelleen kallistuksen Hae IP-osoite, kun testataan yhteys Xbox, ajattelin kuvakaappaus ipconfig / all voi olla huomautti jotain jollekin aiheuttaa i dont ole hajuakaan siitä, että tavaraa. En todellakaan ole aavistustakaan, miksi ei saa yhteyttä Xbox Liveen kautta ics tai miten saada selville, mikä ongelma on.
Toivon, että joku voi vaikka.
Old 13 elokuu 2008, 16:16
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by navnut View Post
Kiitos avustasi serverguy mutta olen yrittänyt kaikki ics kamaa neuvoston sivuilta ennen tätä säiettä.
Joten olen edelleen kallistuksen Hae IP-osoite, kun testataan yhteys Xbox, ajattelin kuvakaappaus ipconfig / all voi olla huomautti jotain jollekin aiheuttaa i dont ole hajuakaan siitä, että tavaraa. En todellakaan ole aavistustakaan, miksi ei saa yhteyttä Xbox Liveen kautta ics tai miten saada selville, mikä ongelma on.
Toivon, että joku voi vaikka.
Käytätkö palomuuria?

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ongelmia Internet-ja verkko - mini jättiläinen Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 8. toukokuuta 2009 17:41
Kiireellistä apua tarvitaan! - Yhteyden internet ongelmat. luut Verkottuminen, Modeemit & VoIP 8 20th Aug 2008 10:04
Connecting läppäriin hdd boywonder69 Drives & Removable Media 1 9. Jan 2008 14:38
Liittäminen työpöydän kannettavan tietokoneen USB - Lauro Verkottuminen, Modeemit & VoIP 5 6. Jan 2008 05:21
Connecting Laptop käyttää Internetiä, Ei liitäntää akhlaq768 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 24. lokakuu 2007 13:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.