![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik een ADSL-USB-modem, en heeft dus geen Ethernet-poort, met een Cat5e kabel tussen de laptop en 360 of PC. De verbinding lijkt te worden gemaakt, maar het zal zeggen: "Deze verbinding heeft beperkte of geen connectiviteit". Ik heb ook een beeld van ipconfiall uitgang. Ik ben in staat gebruik te maken van de 360 als een media-extender en het gebruik Media Center-functies. Ik heb precies dezelfde problemen als verbinding probeert te maken dat mijn desktop en laptop samen. Ik heb ingeschakeld verbinding delen en DHCP, DNS etc maar het heeft niets geholpen. Ik hoop dat iemand me kan steun. |
|
| |||
| |||
| Als er verbinding als een media-extender dan betekent dit dat het fout is met het internet zelf, krijg je internet op de laptop of desktop? |
|
| |||
| |||
| Ja dat doe ik. |
|
| |||
| |||
| Ik echt hulp nodig hebben met deze jongens. Alles wat ik wil doen is het downloaden van updates via Xbox Live. I dont want to have to buy a router, zelfs dan als i cant achterhalen ICS hoe zal ik een router. PLZ help me |
|
| |||
| |||
| MIJN ipconfigall instellingen zeggen DHCP niet is ingeschakeld ja, hoe krijg ik die ingeschakeld? |
|
| |||
| |||
| Ook wat is het verschil tussen een patch kabel en een crossover-kabel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rechts. Ik zal een beetje een lange adem antwoord voor u in een minuut. Had niet gezien deze draad tot nu.
|
| |||
| |||
| Rechts. Wat u wilt doen is zeker mogelijk, en heb je gelijk in het denken moet u Internet Connection Sharing. Een crossoverkabel is eigenlijk net als twee draden zijn overgestapt in de kabel. Je moet ze gebruiken traditioneel als u rechtstreeks verbinding te maken met eind apparaten, zoals PC's of consoles of een madeliefje kettingindexcijfers hubs. MAAR Een Xbox 360, in tegenstelling tot de oudere XBOXs, niet is voorzien in een cross over kabel. Het is slim genoeg om auto te manipuleren de haven aan het werk. Aan de andere kant, als je verbinding wilt maken een computer op de "netto via een andere, dan moet je een crossover kabel. Je kan ook gebruik maken van een cross over kabel met de 360 als u dat wenst. Neem dit niet verkeerd op, maar ik ga vanaf het begin tot het opheffen van een eventuele fouten. Ik heb niet schrijf dit allemaal door de manier waarop sommige kwam uit een donkere hoek van de Xbox-site. Om verbinding te maken met Xbox Live met Windows ICS via uw USB-modem: 1. Voor het aansluiten van kabels, schakelt u uw kabel of DSL-modem, pc en Xbox 360-console. (Als u een externe modem, haal ze uit haar bevoegdheid bron uit te schakelen.) 2. Sluit het ene uiteinde van uw USB-kabel aan op de modem op de USB-poort. Sluit het andere uiteinde op een USB-poort op uw pc. 3. Sluit het ene uiteinde van uw Ethernet-kabel aan op uw pc op de Ethernet-poort. Sluit het andere uiteinde op de Ethernet-poort op de achterkant van uw Xbox 360-console. 4. Schakel uw modem en uw pc. 5. Van uw pc configureren Windows ICS te delen met uw Internet-verbinding. Om Windows ICS op uw PC, volg de instructies voor uw besturingssysteem: XP
Vista Volg deze link: http://windowshelp.microsoft.com/Win...d1e9e1033.mspx 6. Zodra je hebt geconfigureerd ICS, zorg ervoor dat uw PC kan toegang tot het Internet. 7. Zet op je Xbox 360-console geen disc in de lade. 8. Als je al hebt gebruikt uw Xbox 360-systeem voor offline spelen, de Xbox Dashboard zal openstaan voor de Xbox LIVE gebied. Selecteer de Xbox LIVE banner. Wanneer je de Xbox Live Marketplace als u bent aangesloten op Xbox LIVE. Met wat geluk zou moeten krijgen werkt. Hoop ik. Het moet je ook toestaan om te verbinden met andere apparaten, zoals een laptop, zolang je gebruik maken van een cross over kabel. Als je problemen hebt, het eerste wat je moet doen is het uitschakelen van een firewall op de host computer / laptop. In feite, zijn waarschijnlijk een goed idee om te controleren of je dat doen voordat u start, zeker als het Norton bloatware. U kunt ook proberen de Connectiviteit wizard als je problemen hebt: http://www.xbox.com/en-US/support/co...vitywizard.htm Succes!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor uw hulp serverguy, maar ik heb geprobeerd alle ics spul van de website voordat u begint aan deze draad. Dus ik nog cant get een ip-adres bij het testen van de verbinding op de Xbox, ik dacht een screenshot van ipconfig / all mei hebben iets uit aan iemand veroorzaken i dont hebben een idee over dat spul. Ik heb echt geen idee waarom ik geen verbinding kan maken met Xbox Live via ICS of hoe om te achterhalen wat het probleem is. Ik hoop dat iemand kan wel. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ serverguy |