![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker en ADSL USB modem, så det har ingen Ethernet-porten, med en CAT5e kabel mellom laptop og 360 eller PC. Tilkoblingen ser ut til å bli gjort, men det vil si "Denne tilkoblingen har begrenset eller ingen forbindelse". Jeg har tatt et bilde av ipconfiall output. Jeg er i stand til å bruke 360 som en media forlengerenheten og bruke Media Center-funksjoner. Jeg har den samme problemer når du prøver å koble min Desktop og Laptop sammen. Jeg har aktivert forbindelse deling og DHCP, DNS osv. men til ingen nytte. Jeg håper noen kan hjelpe meg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis den kobles som media forlengerenheten så betyr det at feil er med internett selv, får du internett på den bærbare eller stasjonære?
| |||
| |||
| Ja jeg. |
|
| |||
| |||
| Jeg trenger virkelig hjelp med dette folkens. Alt jeg vil gjøre, er å laste ned noen oppdateringer fra Xbox Live. Jeg dont vil ha til å kjøpe en ruter, selv da hvis jeg skrånende finner ut ICS Hvordan vil jeg konfigurere en router. PLZ hjelp meg |
|
| |||
| |||
| MY ipconfigall innstillinger si DHCP ikke er aktivert så hvordan får jeg det aktivert? |
|
| |||
| |||
| Også hva er forskjellen mellom en patch-kabel og en Krysskabelen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høyre. Jeg vil ha en ganske lang winded svare for deg på et minutt. Hadde ikke sett denne tråden til nå.
|
| |||
| |||
| Høyre. Hva du vil gjøre er absolutt mulig, og du er midt i tenkningen må du bruke Internet Connection Sharing. En Krysskabelen er i utgangspunktet bare når to ledninger er slått over i kabelen. Du må bruke dem tradisjonelt når du direkte koble til enheter, slik som PC eller konsoll, eller en tusenfryd chaining huber. MEN En Xbox 360, i motsetning til voksne XBOXs, krever ikke et kryss over kabelen. Det er smarte nok til å automatisk manipulere port for å fungere. På den annen side, hvis du vil koble en PC til nettet via en annen, så du trenger et Krysskabelen. Du kan også bruke et kryss over kabel med 360 hvis du ønsker det. Ikke ta dette på feil måte, men jeg skal gå fra start til å eliminere eventuelle feil. Jeg ikke skrive alt dette ut av veien, noen kom fra et mørkt hjørne av XBOX området. Å koble til Xbox Live med Windows ICS via USB modem: 1. Før du kobler alle kabler, slår av kabel eller DSL-modem, PC og Xbox 360-konsollen. (Hvis du har et eksternt modem, koble den fra strømkilden for å slå det av.) 2. Koble den ene enden av USB-kabelen til modemet i USB-porten. Koble den andre enden til en USB-port på PCen. 3. Koble den ene enden av Ethernet-kabel til PC-en Ethernet-port. Koble den andre enden til Ethernet-porten på baksiden av Xbox 360-konsollen. 4. Slå på modemet og PCen. 5. Fra din PC, konfigurere Windows ICS å dele Internett-tilkobling. Slik aktiverer Windows ICS på PCen, må du følge instruksjonene for ditt operativsystem: XP
Vista Følg denne linken: http://windowshelp.microsoft.com/Win...d1e9e1033.mspx 6. Når du har konfigurert ICS, sørg for at din PC kan få tilgang til Internett. 7. Slå på Xbox 360-konsollen uten en plate i CD-skuffen. 8. Hvis du allerede har brukt Xbox 360-system for frakoblet spille Xbox Dashboard vil åpne for Xbox LIVE området. Velg Xbox LIVE banner. Når du ser på Xbox Live Marketplace du er koblet til Xbox Live. Med noen lykken som bør få det fungerer. Håper jeg. Det bør du også kunne koble andre enheter, for eksempel en bærbar, så lenge du bruker et kryss over kabelen. Hvis du har problemer, den første tingen du bør gjøre er å deaktivere eventuelle brannmurer på vertsdatamaskinen / laptop. Faktisk er det sannsynligvis en god idé å sørge for at du gjør dette før du begynner, spesielt hvis det er Norton bloatware. Du kan også prøve tilkoblingsveiviseren hvis du har problemer: http://www.xbox.com/en-US/support/co...vitywizard.htm Lykke til!
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Takk for hjelpen serverguy men jeg prøvde alt ics ting fra nettsiden før du starter denne tråden. Så jeg fremdeles skrånende få en IP-adresse når du tester tilkoblingen på xbox, jeg trodde et skjermbilde av ipconfig / all mai har pekt noe til noen årsak jeg dont ha en anelse om at ting. Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke kan koble til Xbox Live gjennom ics eller hvor å finne ut hva problemet er. Jeg håper noen kan skjønt. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ serverguy |