mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Problemer med min nye trådløse kort

Reply

Thread Tools
Old 17 januar 2008, 13:24
Ny Medlem Gruppen

Hello forumers:)

Jeg er et nyt medlem til dette forum, men ikke nyt for begreberne fora i almindelighed, forhåbentlig så vidt jeg gør alting rigtigt (efter at have kigget på reglerne).

Nu har jeg for nylig købt et trådløst kort (Belkin F5D7000UK Wireless 54G Desktop Card) for min stationære computer (som er en specialbygget maskine), det installeres og fungerer næsten perfekt med 2 distintive fejl:
- Ved meget tilfældige mellemrum, falder det forbindelsen til min router (min bærbar ikke har dette problem, så jeg går ud fra, at det er kortet). Jeg ville elske at lave det som du kan forestille dig, dette medfører en ret smerte, når de forsøger at opdatere min computer.
- Når der er fuldt ud tilsluttet (ikke aquring net-adresse), kan den kun fungere på 11 Mbps. Jeg har ændret tilstanden til Wireless G, og det stadig ikke gå højere. Jeg har en lille fornemmelse af dette kan være et link til forbindelsen droppe problemet.

Hvis du har brug for mere information Jeg vil gerne give screenshots og information, så du kan hjælpe mig med denne fejl:) (Bemærk at jeg er god med computere, kun fejl, som dette kan få irriterende, og det ikke dræber at spørge til råds om situationen).

Tak til alle, der kan give noget hjælp:)
Old 17 januar 2008, 13:27
Donor-Gruppen

hvor langt er du fra routeren?
er det sikret, dvs WEP-nøgle, WPA, adgang til listen

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 17 januar 2008, 13:29
Ny Medlem Gruppen

Jeg er en rimelig afstand, men det har det samme problem når jeg flytter det tæt på routeren. Også signalstyrken er altid meget gode eller udmærkede, hvor det er i øjeblikket.

Jeg bruger Windows trådløse Utility også:)

Netværket er sikret med WPA-sikkerhed, det ville det ikke forbindelse til en svagere sikkerhedsindstilling eller anden grund.
Old 17 januar 2008, 13:32
Donor-Gruppen

im ikke sikker på, så prøv igen at installere driverne til det trådløse kort eller opdatere dem
Old 17 januar 2008, 13:34
Ny Medlem Gruppen

Jeg har opdateret og geninstalleret et par gange, og har også formateret og geninstalleret Windows og stadig problemet fortsætter.

Jeg tænkte på om måske indstillingerne for kortet er ikke noget godt? Og hvis nogen tilfældigvis ved den ideelle indstillinger for kortet?
Old 17 januar 2008, 13:55
Donor-Gruppen

sorry jeg stavrede

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.