vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Ongelmia minun uusi langaton kortti

Reply

Thread Tools
Old 17 tammikuu 2008, 13:24
Uusi Jäsen

Default Ongelmia minun uusi langaton kortti

Hello forumers:)

Olen uusi jäsen tällä foorumilla, mutta ei uusia käsitteitä foorumeilla yleensä, toivottavasti jos teen kaiken oikein (kun tarkastellaan yli säännöt).

Nyt olen viime aikoina ostanut langaton verkkokortti (Belkin F5D7000UK Wireless 54g Desktop Card) minun kassa tietokone (joka on räätälöity rakennettu kone), se asentuu ja toimii lähes täydellisesti, 2 distintive virheitä:
- Erittäin satunnaisin väliajoin, se putoaa muodostaminen reitittimeen (my laptop ei ole tätä ongelmaa niin oletan, että se kortti). Olisi kiva korjata kuten voitte kuvitella, mikä aiheuttaa oikeus kipua, kun yrität päivittää minun tietokone.
- Kun täysin kytketty (ei aquring verkko-osoite), se voi toimia vain klo 11 Mbps. Olen vaihtanut tila Wireless G ja se ei vieläkään mene mitään suurempia. Minulla on pieni tunne tätä voidaan linkittää yhteyden laski ongelma.

Jos tarvitset lisätietoja mielelläni antaa kuvia ja tietoa, jotta voit auttaa minua tämän virheen:) (Huomaa, että olen hyvä tietokoneiden kanssa, aivan virheitä, kuten tämä saa harmittaa, ja se ei tapa kysyä neuvoa tilanteesta).

Kiitos kaikille, jotka voivat tarjota apua:)
Old 17 Tammikuu 2008, 13:27
Rahoittajien ryhmän

kuinka paljon olet kotoisin reititin?
Onko varmistettu eli WEP-avain, WPA-, saatavuus lista

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Old 17 tammikuu 2008, 13:29
Uusi Jäsen

Olen kohtuullisen matkan, mutta se on sama ongelma, kun siirrän sen lähellä reitittimeen. Myös signaalin voimakkuus on aina erittäin hyvä tai erinomainen, jos se on tällä hetkellä.

Käytän Windows Wireless Zero apuohjelma myös:)

Verkko on suojattu WPA-suojaus, se wouldnt yhteyden heikompi suojausasetus jostain syystä.
Old 17 tammikuu 2008, 13:32
Rahoittajien ryhmän

im ei totta kai yritä uudelleen asennat langattoman kortin tai päivittää niitä
Old 17 tammikuu 2008, 13:34
Uusi Jäsen

Olen päivittänyt ja asentanut muutaman kerran, ja on myös muotoiltu ja asennetaan ikkunat ja edelleen ongelma jatkuu.

Ajattelin jos ehkä asetukset korttia ei ole mitään hyvää? Ja jos joku sattuu tietää ihanteelliset asetukset kortin?
Old 17 tammikuu 2008, 13:55
Rahoittajien ryhmän

Sorry I'm änkkänä

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.