![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hello forumers:)
Olen uusi jäsen tällä foorumilla, mutta ei uusia käsitteitä foorumeilla yleensä, toivottavasti jos teen kaiken oikein (kun tarkastellaan yli säännöt). Nyt olen viime aikoina ostanut langaton verkkokortti (Belkin F5D7000UK Wireless 54g Desktop Card) minun kassa tietokone (joka on räätälöity rakennettu kone), se asentuu ja toimii lähes täydellisesti, 2 distintive virheitä: - Erittäin satunnaisin väliajoin, se putoaa muodostaminen reitittimeen (my laptop ei ole tätä ongelmaa niin oletan, että se kortti). Olisi kiva korjata kuten voitte kuvitella, mikä aiheuttaa oikeus kipua, kun yrität päivittää minun tietokone. - Kun täysin kytketty (ei aquring verkko-osoite), se voi toimia vain klo 11 Mbps. Olen vaihtanut tila Wireless G ja se ei vieläkään mene mitään suurempia. Minulla on pieni tunne tätä voidaan linkittää yhteyden laski ongelma. Jos tarvitset lisätietoja mielelläni antaa kuvia ja tietoa, jotta voit auttaa minua tämän virheen:) (Huomaa, että olen hyvä tietokoneiden kanssa, aivan virheitä, kuten tämä saa harmittaa, ja se ei tapa kysyä neuvoa tilanteesta). Kiitos kaikille, jotka voivat tarjota apua:) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
kuinka paljon olet kotoisin reititin?
|
|||
|
|||
|
Olen kohtuullisen matkan, mutta se on sama ongelma, kun siirrän sen lähellä reitittimeen. Myös signaalin voimakkuus on aina erittäin hyvä tai erinomainen, jos se on tällä hetkellä.
Käytän Windows Wireless Zero apuohjelma myös:) Verkko on suojattu WPA-suojaus, se wouldnt yhteyden heikompi suojausasetus jostain syystä. |
|
|
|||
|
|||
|
im ei totta kai yritä uudelleen asennat langattoman kortin tai päivittää niitä
|
|
|
|||
|
|||
|
Olen päivittänyt ja asentanut muutaman kerran, ja on myös muotoiltu ja asennetaan ikkunat ja edelleen ongelma jatkuu.
Ajattelin jos ehkä asetukset korttia ei ole mitään hyvää? Ja jos joku sattuu tietää ihanteelliset asetukset kortin? |
|
|
|||
|
|||
|
Sorry I'm änkkänä
|