mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Problemen met mijn nieuwe draadloze kaart

Reply

Thread Tools
Old 17 januari 2008, 13:24
Nieuw Lid Fractie

Hallo forumers:)

Ik ben een nieuw lid op dit forum, maar niet nieuw voor de begrippen van fora in het algemeen, hopelijk zover ik doe alles wat rechts (na het bekijken over de regels).

Nu heb ik onlangs een draadloze kaart (F5D7000UK Belkin Wireless 54G Desktop Card) gekocht voor mijn desktop computer (dat is een custom-built machine), maar installeert en werkt bijna perfect met 2 distintive fouten:
- Bij zeer willekeurige tussenpozen, maar de verbinding daalt tot mijn router (mijn laptop heeft dit probleem niet dus ik ga ervan uit dat het de kaart). Ik zou graag het vast te stellen als je je kunt voorstellen, veroorzaakt dit een recht pijn als ik probeer te werken mijn computer.
- Bij volledig aangesloten (niet aquring netwerk adres), kan het alleen werken op 11 Mbps. Ik ben veranderd aan de modus Wireless G en het nog steeds niet verder geen hoger. Ik heb een klein gevoel dit kan koppelen om de verbinding te laten vallen probleem.

Als u nog meer informatie die ik graag verstrekken screenshots en informatie, zodat u kunt me helpen met deze fout:) (Merk op dat ik ben goed met computers, net als deze fouten kunnen krijgen vervelend, en het niet te doden om advies te vragen de situatie).

Dank aan iedereen die wat hulp kan bieden:)
Old 17 januari 2008, 13:27
Donor Groep

hoe ver je van de router?
is het beveiligd dwz WEP-sleutel, WPA, toegang lijst

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 17 januari 2008, 13:29
Nieuw Lid Fractie

Ik ben een redelijke afstand, maar zij heeft hetzelfde probleem als ik verplaatsen dicht bij de router. Ook de signaalsterkte is altijd op een zeer goed of uitstekend waar het is op dit moment.

Ik gebruik de Windows Wireless Zero Utility ook:)

Het netwerk is beveiligd met WPA-beveiliging, het wouldnt verbinding te maken met een zwakkere zekerheid vaststellen om wat voor reden.
Old 17 januari 2008, 13:32
Donor Groep

im niet zeker probeer het opnieuw installeren van de drivers voor de draadloze kaart of update hen
Old 17 januari 2008, 13:34
Nieuw Lid Fractie

Ik heb bijgewerkt en een paar keer opnieuw geïnstalleerd, en hebben ook geformatteerd en Windows opnieuw geïnstalleerd en nog steeds het probleem zich blijft voordoen.

Ik vroeg me af of misschien de instellingen van de kaart zijn geen goed? En als iemand toevallig weet de ideale instellingen voor de kaart?
Old 17 januari 2008, 13:55
Donor Groep

sorry ik ben stumped

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.