![]() |
|
| |||
| |||
| Hei forumers:) Jeg er nytt medlem til dette forumet, men ikke nytt for begrepene fora generelt, forhåpentligvis så langt jeg gjør alt rett (etter ser over reglene). Nå har jeg nylig kjøpt et trådløst kort (Belkin F5D7000UK Wireless 54G Desktop Card) på min stasjonære PC (som er en spesialbygget maskin), installerer det og fungerer nesten perfekt med 2 distintive feil: - Ved svært tilfeldige intervaller, synker den forbindelse til ruteren min (min laptop ikke har dette problemet, slik jeg antar at det er kort). Jeg ville elske å fikse det som du kan tenke deg, fører dette til en rett smerte når du prøver å oppdatere datamaskinen. - Når fullt tilkoblet (ikke aquring nettverksadresse), kan den kun fungerer på 11 Mbps. Jeg har endret modus til Wireless-G og den fremdeles ikke går noe høyere. Jeg har en liten følelse at dette kan være koblet til tilkoblingen slippe problemet. Hvis du trenger mer informasjon vil jeg gjerne gi skjermbilder og informasjon slik at du kan hjelpe meg med denne feilen:) (Merk at jeg er flink med datamaskiner, bare feil som dette kan bli irriterende, og det dreper ikke å spørre om råd av situasjonen). Takk til alle som kan gi litt hjelp:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvor langt er du fra ruteren?
| |||
| |||
| Jeg er en rimelig avstand, men har det samme problemet når jeg flytter det nær ruteren. Også signalstyrken er alltid på svært god eller utmerket der det er for øyeblikket. Jeg bruker Windows Wireless Zero Utility også:) Nettverket er sikret med WPA sikkerhet, det ville det ikke koble til en svakere sikkerhet for noen grunn. |
|
| |||
| |||
| im ikke sikker deretter prøve å installere driverne for det trådløse kortet eller oppdatere dem |
|
| |||
| |||
| Jeg har oppdatert og reinstallert noen ganger, og har også formatert og reinstallert windows og fremdeles problemet vedvarer. Jeg lurte på om kanskje innstillingene på kortet er ikke noe godt? Og hvis noen tilfeldigvis vet det ideelle for kortet? |
|
| |||
| |||
| beklager jeg stabber |