mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Problemer med Netgear WGR614 router

Reply

Thread Tools
Old 1. juli 2008, 07:02
Ny Medlem Gruppen

Jeg har problemer med min trådløse router. Normalt når jeg magten op laptop det viser mig tilsluttet mit trådløse netværk. Nu viser det mig som ikke er tilsluttet, og jeg nødt til at åbne kassen, som viser, hvilke netværk der er tilgængelige. Herfra jeg forsøger at oprette forbindelse til mit netværk, men ikke kan, og når jeg "diagnosticere problemet" Jeg får en besked at sige "Windows kan ikke oprette forbindelse til [netværket]". Begrundelsen er, at "Wireless Network Security Key ikke er korrekt".

Hverken min kone eller jeg har brudt med de sikkerheds indstillinger, så jeg ved, de ikke er blevet ændret af os. Og jeg kan ikke huske den adgangskode, som jeg oprindeligt blev brugt til at oprette kontoen, og så vil jeg ikke rodet med det. For den sags skyld, jeg spekulerer på, om nogen kunne have hacket vores netværk og re-indstille sikkerhed password - Jeg har ingen mulighed for at vide.

Så hvad tror du er forkert? Jeg har allerede fjernet muligheden for at det trådløse kort bliver skuddermudder ved at forbinde til en af de mange usikrede netværk i nabolaget - kort, bare for at se, om jeg kunne oprette forbindelse til noget.

Suggestions are appreciated!

JodyM
Old 1. juli 2008, 20:01
Ny Medlem Gruppen

Så jeg gik til Best Buy og havde en snak med en af salget fyrene om min trådløse router problem. Han sagde, at jeg stort set nødt til at etablere et nyt netværk, men at gøre det jeg har brug for det korrekte sikkerhed password, og hvis jeg ikke kan huske det, jeg er temmelig meget ud af lykke. Så jeg afskallede ud $ 60 for en nyere, hurtigere, længere rækkevidde Linksys trådløs router. Alt, hvad jeg havde at gøre, er at gå gennem den installations-cd, overførsel kablerne fra den gamle router til den nye, og jeg var i erhvervslivet. Selvfølgelig, denne gang jeg gemt en tekstfil på mit skrivebord med min adgangskode info. Jeg husker ikke, hvis jeg selv havde denne mulighed, når de installerer Netgear router. Anyway, tingene fungerer som en charme.

JodyM
Old 1. juli 2008, 22:01
Donor-Gruppen

Best Buy fyr lå hans tænder, som de normalt gør. En simpel blyant-kernen reset af routeren vil nulstille alle indstillinger, selvom du blev låst ude af både netværket og routeren.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 2. juli 2008, 11:24
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Carbon View Post
Best Buy fyr lå hans tænder, som de normalt gør. En simpel blyant-kernen reset af routeren vil nulstille alle indstillinger, selvom du blev låst ude af både netværket og routeren.

Jep, du fik set conned. Der var intet galt med den gamle router overhovedet.

Bare nulstille den ville have fået dig til samme stand, som da du var i, når du anlagt et nyt hjem. Ville ønske, jeg havde set dit oprindelige indlæg tidligere.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.