![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ongelmia minun langaton reititin. Yleensä, kun teho enintään kannettava se osoittaa minulle kytketty omaan langattomaan verkkoon. Nyt se näyttää minusta ole kytketty ja minun on avoin laatikko, joka osoittaa, mitä verkkoja on saatavilla. Sieltä yritän muodostaa minun verkko, mutta ei voi, ja kun olen diagnosoimaan ongelman "Saan viestin, että" Windows ei voi muodostaa [verkko] ". Syyksi on esitetty se, että "Wireless Network Security-Key ei ole oikein". Kumpikaan vaimoni tai olen fiddled kanssa suojausasetuksia, joten en tiedä, niitä ei ole muutettu meille. Ja En muista salasanaa olen alun perin käytetty perustaa tilin ja niin en halua sotku mieltä. Totta puhuen, ihmettelen, jos joku olisi voinut hakkeroitu meidän verkkoon ja määrittää uudelleen turvallisuuden salasana - Minulla ei ole mitenkään tietää. Mikä on mielestänne väärin? Olen jo poistanut mahdollisuuden langattoman kortin hajalle liittämällä yhteen monet vakuudettomaan verkkojen lähistöllä - lyhyesti vain katsomaan, jos voisin muodostaa jotain. Ehdotuksia arvostetaan! JodyM |
|
| |||
| |||
| Joten menin Best Buy ja oli chattailtyään yksi myynti guys about my langattoman reitittimen ongelma. Hän sanoi, että aika paljon on perustettava uusi verkko, mutta kuitenkin, että minun tarvitsee oikean tietoturvapäivityksen salasanan, ja jos en voi muistaa sen, olen melko paljon pois onnea. Joten Kuorelliset pois $ 60 on uudempi, nopeampi, enää valikoima Linksys langaton reititin. Kaikki minun piti tehdä, on käydä läpi asennus cd-, siirto-kaapelit peräisin vanhan reitittimen uuteen ja olin liiketoimintaa. Tietenkin, tällä kertaa olen tallentanut tekstitiedoston työpöydälle kanssa salasanani info. En muista, jos olen edes ollut tätä mahdollisuutta, kun asennat Netgear router. Joka tapauksessa asiat toimivat kuin hurmata. JodyM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The Best Buy kaveri makasi hän hampaita, sillä ne yleensä. A simple lyijykynä-ydin nollaustoiminnon reititin palauttaa kaikki asetukset, vaikka olit lukittu sekä verkko-ja reititintä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Jep, sinulla on pohjimmiltaan huijatuksi. Ei ollut mitään vikaa vanhan reitittimen lainkaan. Just nollaamalla se olisi saanut teitä samassa tilassa kuin olit kun toi uuteen kotiin. Wish I oli nähnyt alkuperäisen postitse aiemmin.