mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Problemen met Netgear WGR614 router

Reply

Thread Tools
Old De 1 juli 2008, 07:02
Nieuw Lid Fractie

Default Problemen met Netgear WGR614 router

Ik heb problemen met mijn draadloze router. Normaal als ik de macht van de laptop toont me verbonden met mijn draadloze netwerk. Nu blijkt mij niet aangesloten en ik moet open de doos dat laat zien welke netwerken beschikbaar zijn. Vanaf daar probeer ik verbinding te maken met mijn netwerk, maar kan niet, en als ik "de oorzaak van het probleem" Ik krijg een bericht waarin staat dat "Windows kan geen verbinding maken met [netwerk]". De reden is dat "De Wireless Network Security Key is niet correct".

Noch mijn vrouw of ik ten onrechte premies met de beveiligingsinstellingen, dus ik weet dat ze niet zijn veranderd door ons. En ik niet meer weet ik het wachtwoord oorspronkelijk gebruikt voor het instellen van de account en ik wil niet met die rotzooi. Wat dat betreft, ik vraag me af of iemand kan hebben gehackt ons netwerk en het opnieuw instellen van de beveiliging wachtwoord - Ik heb geen manier om te weten.

Dus wat is volgens u verkeerd? Ik heb al uitgeschakeld in de mogelijkheid van de draadloze kaart wordt verstoord door het aansluiten op een van de vele niet-beveiligde netwerken in de buurt - kort, net te zien als ik verbinding te maken met iets.

Suggesties worden gewaardeerd!

JodyM
Old De 1 juli 2008, 20:01
Nieuw Lid Fractie

Dus ik ging naar de Best Buy en had een chat met een van de verkoop jongens over mijn draadloze router probleem. Hij zei dat ik nogal veel hebben voor het opzetten van een nieuw netwerk, maar om dat te doen ik moet het juiste wachtwoord beveiliging, en als ik niet kan herinneren, ben ik vrijwel geen geluk. Dus ik dop van $ 60 voor een nieuwere, snellere, meer bereik Linksys draadloze router. Alles wat ik moest doen, is door de installatie-cd, de overdracht van de kabels van de oude router naar de nieuwe, en ik was in het bedrijfsleven. Natuurlijk, dit keer als ik een tekst bestand opgeslagen op mijn bureaublad met mijn wachtwoord info. Ik niet meer weet of ik nog had die optie bij de installatie van de Netgear router. Hoe dan ook, wat werkt als een charme.

JodyM
Old De 1 juli 2008, 22:01
Donor Groep

De Best Buy jongen lag op zijn tanden, zoals ze gewoonlijk doen. Een eenvoudige potlood-kern resetten van de router zal opnieuw alle instellingen, zelfs als u de blokkering van zowel het netwerk en de router.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 2 jul 2008, 11:24
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
De Best Buy jongen lag op zijn tanden, zoals ze gewoonlijk doen. Een eenvoudige potlood-kern resetten van de router zal opnieuw alle instellingen, zelfs als u de blokkering van zowel het netwerk en de router.

Yep, je hebt in principe geleid. Er was niets mis met de oude router op alle.

Gewoon opnieuw het geval zou zijn heb je aan dezelfde staat als u in wanneer u heeft het nieuwe huis. Wish I had gezien uw oorspronkelijke bericht eerder.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Netgear Wireless-G WGR614 Niet Aansluiten op internet santhoshkumargct Netwerken, modems & VoIP 0 19 jun 2009 16:02
Netgear WGT624 V3 Router Problemen kduce23 Netwerken, modems & VoIP 6 5 Dec 2008 02:09
Problemen met mijn dell verbinden met Netgear router BurgerBoy34 Netwerken, modems & VoIP 11 13 nov 2008 15:49
Motorola Cabel Modem & Netgear WGT 624 Router Problemen Ponty pc's Netwerken, modems & VoIP 12 De 2 augustus 2007 09:09
Netgear WGR614 FerrariDave Netwerken, modems & VoIP 6 De 8 juli 2007 15:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.