mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Remote

Reply

Thread Tools
Old 9 januar 2008, 12:40
Medlem Gruppen

Default Remote

Tilgive noobness af dette spørgsmål - min generelle viden om computere er fair, men på det netværk, dets grundlæggende ikke-eksisterende.

Jeg ønsker at konfigurere en remote desktop, men begge computere har XP Home, og den indbyggede i Fjernskrivebord er kun en del af XP Pro. Jeg har hørt om ting som GoToMyPC, men jeg er bare på udkig efter en bruger udtalelse om den nemmeste pålidelige og juridisk metode til at få fjernadgang til en pc.

Tak,
Ulfrinn
Old 10 januar 2008, 14:12
Donor-Gruppen

Default Remote

Hej

Jeg vil forsøge UltraVNC, arbejder meget for XP. www.uvnc.com

Er det fra compter til compter du vil gøre det, eller ønsker du at få adgang til din computer via internettet?

Jeg håber, at dette hjælper

Mange tak

Leo
Old 10 januar 2008, 14:45
Medlem Gruppen

Default Remote

Det ser ud til, at det vil gøre arbejdet. Tak! Hvad jeg havde brug for det for var at få adgang til mit hjem skrivebord på arbejdspladsen. Så jeg formoder, det betyder, over internettet, men igen jeg ved ikke noget om netværk.
Old 10 januar 2008, 16:13
Donor-Gruppen

Default Remote

Hej

Ja vil gøre arbejdet. Det eneste, du skal løse, er, at de fleste Internet-udbydere giver dig dynamiske IP-adresser. Det betyder, at det nummer, du vil skrive på arbejdspladsen for at oprette forbindelse til dit hjem vil ændre regelmæssigt.
Hvis du har en dynamisk IP-adresse, kan du blive nødt til opsætning det, der kaldes dynamisk dns, som holder styr på, hvad din IP-adresse er hele tiden.

Jeg håber, at dette hjælper, og tøv ikke med at kontakte mig hvis du har brug for mere information eller vil nogen hjælpe med at sætte den op.

Mange tak

Leo
Old 10 januar 2008, 18:10
Medlem Gruppen

Default Remote

Jeg kan godt lide Logmein, arbejder perfekt til mig https: / / secure.logmein.com / home.asp
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PocketPC Remote pest79456 Laptops, Mobiles & PDA'er 0 19. maj 2009 23:10
Remote Desktop Dave8282uk General Software Chat 1 28 april 2008 02:55
Fjernbetjening Deezer General Hardware Chat 3 6 marts 2008 08:39
Hvor mange Remote Controls Maria Off Topic Discussion 9 13. maj 2007 19:22
Fjernbetjening din pc webcrawler General Software Chat 3 17 marts 2007 21:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.