vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Remote

Reply

Thread Tools
Old 9 tammikuu 2008, 12:40
Jäsen

Anteeksi noobness tämän kysymys - minun tietokoneista on oikeudenmukainen, mutta se on huomattavasti verkottumista, sen periaatteessa olematon.

Haluan setup kauko työpöydälle, mutta molemmissa tietokoneissa on XP home ja sisäänrakennettu etätyöpöytä on vain osa xp pro. Olen kuullut asioita, kuten GoToMyPC, mutta olen vain etsii käyttäjän mielipidettä helpoin luotettavan ja laillisen tavan etäyhteyden pääsyn tietokoneeseen.

Kiitos,
Ulfrinn
Old 10 tammikuu 2008, 14:12
Rahoittajien ryhmän

Hei

Haluaisin kokeilla UltraVNC, toimii erinomaisesti XP. www.uvnc.com

Onko se compter on compter haluat tehdä sen, vai haluatteko voi käyttää tietokoneen Internet-yhteyden?

Toivon, että tämä auttaa

Paljon kiitoksia

Leo
Old 10 tammikuu 2008, 14:45
Jäsen

Joka näyttää it'll tekemään työtä. Kiitos! Mitä minun tarvitsi sitä oli päästä kotini työpöydän työssä. Joten oletan, että keinot Internetissä, mutta jälleen kerran i tiedä mitään verkkoja.
Old 10 tammikuu 2008, 16:13
Rahoittajien ryhmän

Hei

Kyllä tekee työtä. Ainoa asia, sinun on selvitettävä on, että useimmat Internet-palveluntarjoajat antavat sinulle dynaamista IP-osoitetta. Tämä tarkoittaa sitä, että numero voit kirjoittaa työssä muodostaa oman muuttuu säännöllisesti.
Jos sinulla on dynaaminen ip-osoite, voit joutua setup, mitä on sanottu dynaaminen dns, joka pitää kirjaa siitä, mitä IP-osoite on koko ajan.

Toivon, että tämä auttaa, ja älä epäröi ottaa minuun yhteyttä, jos tarvitset enää tietoja tai haluat apua jossa sitä.

Paljon kiitoksia

Leo
Old 10 tammikuu 2008, 18:10
Jäsen

Pidän Logmein, teokset täydellinen minulle https: / / secure.logmein.com / home.asp
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.