![]() |
|
| |||
| |||
| Vergeef het noobness van deze vraag - mijn algemene kennis van computers is eerlijk, maar op het gebied van netwerken, zijn in principe niet. Ik wil dat je een remote desktop, maar beide computers hebben XP Home, en de "built-in remote desktop is slechts een deel van xp pro. Ik heb gehoord van dingen als GoToMyPC, maar ik ben gewoon op zoek naar een gebruiker advies over de gemakkelijkste betrouwbare en legale manier op afstand toegang tot een pc. Bedankt, Ulfrinn |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik zou proberen UltraVNC, werkt prima voor XP. www.uvnc.com Is het uit compter te compter u wilt doen, of wilt u toegang tot uw computer via het internet? Ik hoop dat dit helpt Many Thanks Leo |
|
| |||
| |||
| Dat het lijkt alsof het doe de job. Bedankt! Wat ik nodig had, was de toegang tot mijn eigen bureaublad op het werk. Dus ik neem aan dat dat betekent dat over het internet, maar nogmaals, ik weet niets over netwerken. |
|
| |||
| |||
| Hoi Ja zal het werk doen. Het enige wat je moet uitzoeken is dat de meeste Internet Service Providers geven u dynamische IP-adressen. Dit betekent dat het nummer dat u typt in op het werk om verbinding te maken met uw huis zal veranderen regelmatig. Als u een dynamisch ip-adres, moet u mogelijk setup zogenaamde dynamische DNS, die houdt van wat uw IP-adres is de hele tijd. Ik hoop dat dit helpt, en aarzel niet me te contacteren indien u behoefte meer informatie of wil geen hulp setting it up. Many Thanks Leo |
|
| |||
| |||
| Ik hou Logmein, werkt perfect voor mij https: / / secure.logmein.com / home.asp |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PocketPC Remote | pest79456 | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 19 mei 2009 23:10 |
| Remote Desktop | Dave8282uk | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 28 apr 2008 02:55 |
| Afstandsbediening | Deezer | Algemeen Hardware Chat | 3 | De 6 maart 2008 08:39 |
| Hoeveel Afstandsbedieningen | Maria | Off Topic Discussie | 9 | 13 mei 2007 19:22 |
| Afstandsbediening uw pc | Webcrawler | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 17 mrt 2007 21:29 |
| Thread Tools | |
| |