![]() |
|
| |||
| |||
| Tilgi de noobness av dette spørsmålet - det samlede kunnskap om datamaskiner som er rettferdig, men i riket i nettverk, sin i utgangspunktet ikke-eksisterende. Jeg ønsker å sette opp et eksternt skrivebord, men begge maskinene har XP Home, og den innebygde Remote Desktop er bare en del av XP Pro. Jeg har hørt om ting som GoToMyPC, men jeg er bare ute etter en bruker mening om den enkleste pålitelig og lovlig måte å få ekstern tilgang til en PC. Takk, Ulfrinn |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg vil prøve UltraVNC, fungerer bra for XP. www.uvnc.com Er det fra compter til compter du vil gjøre det, eller vil du kunne få tilgang til datamaskinen din via Internett? Jeg håper dette hjelper Mange takk Leo |
|
| |||
| |||
| Som ser ut som den vil gjøre jobben. Takk! Hva jeg trengte det for var å få tilgang til min hjemme skrivebordet på jobben. Så jeg antar det betyr over Internett, men igjen Jeg vet ingenting om nettverk. |
|
| |||
| |||
| Hei Ja vil gjøre jobben. Det eneste du trenger å sortere ut er at de fleste Internett-leverandører gir deg dynamiske IP-adresser. Dette betyr at du vil skrive inn i arbeid for å koble til ditt hjem vil endres regelmessig. Hvis du har en dynamisk IP-adresse, kan det være nødvendig å sette opp det som kalles dynamiske DNS, som holder styr på hva din IP adresse er hele tiden. Jeg håper dette hjelper, og ikke nøl med å kontakte meg hvis du trenger mere informasjon eller ønsker hjelp sette den opp. Mange takk Leo |
|
| |||
| |||
| Jeg liker Logmein, fungerer perfekt for meg https: / / secure.logmein.com / home.asp |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PocketPC Remote | pest79456 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 19 mai 2009 23:10 |
| Remote Desktop | Dave8282uk | General Software Chat | 1 | 28 april 2008 02:55 |
| Fjernkontroll | Deezer | General Hardware Chat | 3 | 6 mars 2008 08:39 |
| Hvor mange Fjernkontroller | Maria | Av Emne Diskusjon | 9 | 13 mai 2007 19:22 |
| Fjernkontroll PC | webcrawler | General Software Chat | 3 | 17 mars 2007 21:29 |
| Thread Tools | |
| |