![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg har en virkelig smertefuldt problem om routere. Jeg har kørt mine to skiver fint for lang tid nu, den ene er en xp og andre er Vista, ved hjælp af dette en router. "en Netgear et eller andet". og en morgen jeg vågnede og niether PC's ville slutte. Jeg kan stikket direkte i min Kabelmodem og internet værker bøde. Jeg ved det ikke er min router, fordi jeg fandt det til et venner og det virker fint for ham, og visa versa brugt hans, og det fungerede ikke for mig, når du arbejder bøde for ham blot få minutter før .. Jeg fik en lokal indstilling på min konnektivitet under IPV 4 og jeg har læst, at IPV 6 er faktisk ligegyldigt, men det siger de lokale også eller begrænset. Jeg har læst mange tråde og ingen synes at have nøjagtig den samme issure reguarding to PC, s. Enhver hjælp ville være meget værdsat. Hvis du har brug for mere info Jeg ville være mere end glade for at overholde men jeg ærlig talt ikke ved, hvad jeg vil fortælle dig. Please help Min sindssyge! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du installeret noget nyt software, såsom firewall-eller antivirusprogrammer programmer på din pc?