vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Router Connection Trouble

Reply

Thread Tools
Old 17 kesäkuu 2009, 18:44
Uusi Jäsen

Default Router Connection Trouble

Hei, minulla on todella tuskallinen ongelma routers. Olen ajaa minun kaksi kpl vain sakko pitkään aikaan nyt, yksi on xp ja toisessa vista, käyttämällä tätä reitittimen. "a Netgear jotakin tai muut". ja eräänä aamuna heräsin ja niether pc: n olisi yhteyden. Voin plug suoraan minun Kaapeli-modeemi-ja Internet toimii hyvin. Tiedän, että se ei ole minun reititin, koska otin sen jollekin ystäviä ja se toimii sakko häntä, ja päinvastoin käyttää hänen ja se ei sopinut minulle, kun toimii hyvin hänelle vain minuuttia ennen .. Saan paikallinen jossa minun yhteyksien mukaan IPV 4 ja olen lukenut, että IPV 6 ei ole todellakaan väliä, mutta se kertoo paikallisten myös tai rajoitettu. Olen lukenut monia kierteet ja kukaan ei näytä olevan samaa issure reguarding kaksi kpl, s. Kaikki apu olisi tervetullutta. Jos tarvitset lisätietoja i olisi enemmän kuin iloinen täytettävä mutta rehellisesti sanottuna en tiedä mitä haluaisin kertoa.

Please Help My Insanity!
Old 18 kesäkuu 2009, 02:26
Rahoittajien ryhmän

Default Router Connection Trouble

Oletko asentanut mitään uutta ohjelmistoa, kuten palomuuri tai virustentorjuntaohjelmat, teidän tietokoneita?

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Trouble yhdistää kannettava tietokone ja langaton yhteys ..... squivner Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 22. kesäkuu 2009 02:04
Router Ei Liittäminen Vanha Connection Fiberguy Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 6. Maaliskuu 2009 13:46
Router pulassa yackass Verkottuminen, Modeemit & VoIP 4 11. Jan 2009 09:53
Router koputtavat ulos NTL Connection bluevin123 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 11. Maaliskuu 2008 09:25
Yhteys / Router pulassa! SocialWarfare Verkottuminen, Modeemit & VoIP 8 17. Jul 2007 11:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.