![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, minulla on todella tuskallinen ongelma routers. Olen ajaa minun kaksi kpl vain sakko pitkään aikaan nyt, yksi on xp ja toisessa vista, käyttämällä tätä reitittimen. "a Netgear jotakin tai muut". ja eräänä aamuna heräsin ja niether pc: n olisi yhteyden. Voin plug suoraan minun Kaapeli-modeemi-ja Internet toimii hyvin. Tiedän, että se ei ole minun reititin, koska otin sen jollekin ystäviä ja se toimii sakko häntä, ja päinvastoin käyttää hänen ja se ei sopinut minulle, kun toimii hyvin hänelle vain minuuttia ennen .. Saan paikallinen jossa minun yhteyksien mukaan IPV 4 ja olen lukenut, että IPV 6 ei ole todellakaan väliä, mutta se kertoo paikallisten myös tai rajoitettu. Olen lukenut monia kierteet ja kukaan ei näytä olevan samaa issure reguarding kaksi kpl, s. Kaikki apu olisi tervetullutta. Jos tarvitset lisätietoja i olisi enemmän kuin iloinen täytettävä mutta rehellisesti sanottuna en tiedä mitä haluaisin kertoa. Please Help My Insanity! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko asentanut mitään uutta ohjelmistoa, kuten palomuuri tai virustentorjuntaohjelmat, teidän tietokoneita?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Trouble yhdistää kannettava tietokone ja langaton yhteys ..... | squivner | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 22. kesäkuu 2009 02:04 |
| Router Ei Liittäminen Vanha Connection | Fiberguy | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 6. Maaliskuu 2009 13:46 |
| Router pulassa | yackass | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 11. Jan 2009 09:53 |
| Router koputtavat ulos NTL Connection | bluevin123 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 11. Maaliskuu 2008 09:25 |
| Yhteys / Router pulassa! | SocialWarfare | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 8 | 17. Jul 2007 11:00 |
| Thread Tools | |
| |