mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Router verbinding Trouble

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 18:44
Nieuw Lid Fractie

Default Router verbinding Trouble

Hallo, ik heb een heel pijnlijke probleem van routers. Ik heb mijn twee stuks goed voor een lange tijd, is een xp en de andere is Vista, met behulp van deze router. "Netgear iets of andere". en op een ochtend werd ik wakker en niether pc's zou verbinden. Ik kan de stekker direct in mijn Kabel modem en internet werkt prima. Ik weet het niet mijn router, want ik vond hem in een vrienden en deze werkt goed voor hem, en visa versa zijn gebruikt en het werkte niet voor mij bij het werken fijn voor hem slechts een paar minuten voordat .. Ik krijg een lokale instelling op mijn verbinding onder de ipv 4 en ik heb gelezen dat het ipv 6 niet echt belangrijk, maar het zegt ook de lokale of beperkt. Ik heb vele draden en niemand lijkt te hebben exact dezelfde issure reguarding twee pc, s. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. Als u nog meer info zou ik meer dan gelukkig om te voldoen maar ik eerlijk gezegd niet weten wat ik zou vertellen.

Please Help My Insanity!
Old 18 jun 2009, 02:26
Donor Groep

Default Router verbinding Trouble

Hebt u geen nieuwe software, zoals firewall-of antivirusprogramma's op uw pc?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Problemen met het aansluiten van laptop draadloos verbinding ..... squivner Netwerken, modems & VoIP 1 22 jun 2009 02:04
Niet router aansluiten op oude Connection Fiberguy Netwerken, modems & VoIP 1 De 6 maart 2009 13:46
Router problemen yackass Netwerken, modems & VoIP 4 11 Jan 2009 09:53
Router kloppen uit NTL Connection bluevin123 Netwerken, modems & VoIP 2 11 mrt 2008 09:25
Verbinding / Router moeite! SocialWarfare Netwerken, modems & VoIP 8 De 17 juli 2007 11:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.