mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Router Connection Trouble

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 18:44
New Member Group

Hei, jeg har en veldig smertefull problem angående rutere. Jeg har kjørt mine to stk like greit for en lang stund nå, er en xp og andre er vista, og bruker denne routeren. "a NETGEAR noe eller andre". og en morgen jeg våknet opp og niether PCen vil koble til. Jeg kan koble direkte til min kabelmodem og internett fungerer fint. Jeg vet det er ikke min router fordi jeg fant den til venner og det fungerer greit for ham, og visa versa brukt hans og det fungerte ikke på meg når jeg jobber greit for ham bare minutter før .. Jeg får en lokal innstilling på min tilkobling under ipv 4 og jeg har lest at ipv 6 ikke virkelig betyr noe, men det sier lokale også eller begrenses. Jeg har lest mange tråder og ingen synes å ha nøyaktig samme issure reguarding to PC, s. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Hvis du trenger mer info Jeg vil gjerne følge, men jeg ærlig vet ikke hva jeg vil fortelle deg.

Vær Hjelp Min vannvidd!
Old 18 juni 2009, 02:26
Donor Group

Har du installert ny programvare, som for eksempel brannmur eller antivirusprogrammer, på din PC?

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.