![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har en veldig smertefull problem angående rutere. Jeg har kjørt mine to stk like greit for en lang stund nå, er en xp og andre er vista, og bruker denne routeren. "a NETGEAR noe eller andre". og en morgen jeg våknet opp og niether PCen vil koble til. Jeg kan koble direkte til min kabelmodem og internett fungerer fint. Jeg vet det er ikke min router fordi jeg fant den til venner og det fungerer greit for ham, og visa versa brukt hans og det fungerte ikke på meg når jeg jobber greit for ham bare minutter før .. Jeg får en lokal innstilling på min tilkobling under ipv 4 og jeg har lest at ipv 6 ikke virkelig betyr noe, men det sier lokale også eller begrenses. Jeg har lest mange tråder og ingen synes å ha nøyaktig samme issure reguarding to PC, s. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Hvis du trenger mer info Jeg vil gjerne følge, men jeg ærlig vet ikke hva jeg vil fortelle deg. Vær Hjelp Min vannvidd! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du installert ny programvare, som for eksempel brannmur eller antivirusprogrammer, på din PC?