![]() |
|
| |||
| |||
| Hi, netop sluttet så først hello Jeg havde min jomfrupulp 4MB service opgraderet til 20MB i går, og jeg har haft et netværk set-up for et par år nu uden problemer. Jeg oprettede den nye forbindelse med modem tilsluttet direkte til computeren, og jeg får en god 20MB forbindelse vel omkring 17-19mb som jeg er tilfreds med, men så snart jeg går modem> router> computer det falder til omkring 8MB. Jeg har en Netgear WGT624 108mbps trådløse router og jeg har prøvet både trådløse og kablede og både få en hastighed på ca 8MB. Jeg har set gennem alle de indstillinger, og der er ikke noget indlysende og har sørget for alt er up to date. gør anybosy nogen forslag til, hvordan man kan fremskynde den? Thanks in advance Chris, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad bruger du til at teste hastighed?
| |||
| |||
| en online speedtest kaldet speedtest.net, jeg ved, at der ikke stor, men jeg har været at bruge det hele vejen igennem, så det er en form for konstant. Theres synes stadig at være en dråbe på 10 MB, når jeg tilslutte routeren Tak |
|
| |||
| |||
| Hvis du vil tilføje der ikke er nogen indstillinger på enhver router til hastighedsgrænse. Også trådløs hastighed er begrænset af mange ting som signal kvalitet og sortiment. |
|
| |||
| |||
| ok, er min router i stand til at håndtere 20MB hastigheder? |
|
| |||
| |||
| Som du er på kabel-routeren kun omhandler netværket side af tingene, så det er en 10/100 router bør det være godt for vejen mere end 20MB. Du kan prøve at nulstille routeren, er der et pin-knappen på bagsiden, holde den i indtil alle lamper begynder at blinke. Dette vil udslette nogen indstillinger ud herunder trådløse indstillinger. |
|
| |||
| |||
| så vil det fjerne alle de port videresendelse jeg har oprettet? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Også, bruger du alle filesharing software? |
|
| |||
| |||
| ingen filesharing kører ATM, og jeg er trådløse og min far er kabelforbundet og han bruger ikke fildeling programmer og vi begge får omkring 8, dette gør speedtest på forskellige tidspunkter og ikke normalt, når begge computere er på |
|
| |||
| |||
| Bortset fra nulstilling og / eller forsøger en anden router Jeg er ikke sikker på, hvad der tyder på. Det er en lidt underlig situation, men da det er alle OK uden routeren ting gøre punkt på det muligvis ikke bliver op til jobbet. Hvor gammel er den? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| High Speed Internet LAN hastighed Spørgsmål Tak! | P5200 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 24 November 2009 22:46 |
| Wired vs Wireless Router Speed / Performance | kharlitos | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 4 juli 2009 12:48 |
| BB hastighed VS Router hastighed? | davsas | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 18 januar 2008 12:12 |
| Internet Speed doesnt synes right ... | sam182666 | Networking, Modemer & VoIP | 10 | 14. sep 2007 04:17 |
| Internet hastighed bremser | starstar | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 4 juni 2007 04:25 |
| Thread Tools | |
| |