![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei, juuri liittynyt niin ensinnäkin hello
Minulla oli neitsyt 4MB palvelu päivitetään 20MB eilen, ja minulla on ollut verkoston perustamista varten muutaman vuoden ajan ilman ongelmia. I perustaa uuden yhteydessä modeemi kytketty suoraan tietokoneen ja olen saada hyvä 20MB yhteydessä myös noin 17-19 Mt: n oma jotka olen tyytyväinen, mutta heti kun lähden modeemi> reititin> tietokone se laskee noin 8MB. Minulla on Netgear WGT624 108mbps langaton reititin ja olen yrittänyt sekä langattomat ja langalliset sekä saada nopeus noin 8MB. Olen tutkinut kaikki asetukset ja mikään ei ole itsestään selvää, ja ovat varmasti kaikki on ajan tasalla. ei anybosy on ehdotuksia siitä, miten nopeuttaa sitä? Thanks in advance Chris, |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Mitä sinä käytät testata nopeus?
|
|||
|
|||
|
online speedtest kutsutaan speedtest.net, tiedän, ettei ole suuri, mutta on pysynyt sen käyttämistä kaikki läpi joten sen eräänlaista jatkuvaa.
Theres näyttää edelleen laskevan ja 10 Mt kun i kytkeä reitittimen Kiitos |
|
|
|||
|
|||
|
Jos haluat lisätä ei ole asetukset jokainen reititin rajoittaa nopeutta.
Myös langaton nopeus on rajoitettu monia asioita kuten signaalin laadun ja valikoiman. |
|
|
|||
|
|||
|
ok, on minun reititin pystyy selviytymään 20MB nopeuksilla?
|
|
|
|||
|
|||
|
Kuten kaapeli reitittimen käsitellään vain verkon puolella asiat niin kuin se on 10/100 reititin olisi hyvä tapa yli 20 Mt.
Voisit kokeilla palauttanut reititin, on pin-painiketta takana, pidä sitä kunnes kaikki valot alkavat vilkkua. Tämä pyyhi mitään asetuksia pois myös langattoman verkon asetukset. |
|
|
|||
|
|||
|
niin se hävittää kaikki sataman huolinta i on perustettu?
|
|
|
|||
|
|||
|
Yup, mutta se on ainoa tapa, jolla aiotte olla varma, että se toimii niin kuin sen pitäisi olla.
Myös, käytä mitään tiedostonjako-ohjelmisto? |
|
|
|||
|
|||
|
ei tiedostonjako on käynnissä atm, ja olen langaton ja isäni on johdotettu ja hän ei käytä tiedostojen jako-ohjelmia, ja olemme molemmat saada noin 8, tämä tekee speedtest eri aikoina ja ei yleensä silloin, kun molemmat tietokoneet ovat
|
|
|
|||
|
|||
|
Sen lisäksi, palautus-ja / tai yrittää toisen reitittimen En ole varma, mitä annetaan ymmärtää.
Se on melko outo tilanne, mutta koska se on kaikki OK ilman reititintä asiat pisteeseen, että mahdollisesti ei ole tehtäviensä tasalla. Kuinka vanha se on? |