![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi, net trad dus allereerst hallo
Ik had mijn maagd 4mb dienst upgrade naar 20MB en gisteren heb ik een netwerk opzetten voor een paar jaar zonder problemen. I set-up van de nieuwe verbinding met de modem aangesloten rechtstreeks naar de computer en krijg ik een goede verbinding 20MB en ongeveer 17-19mb die ik ben blij met, maar zodra ik ga modem> router> computer het druppels tot ongeveer 8MB. Ik heb een Netgear WGT624 108Mbps draadloze router en ik heb geprobeerd zowel draadloze en bekabelde en beiden krijgen een snelheid van ongeveer 8 MB. Ik heb door alle instellingen en er is niets vanzelfsprekend en zorgde er voor dat alles is up-to-date. doet anybosy enkele suggesties over hoe sneller? Thanks in advance Chris, |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Wat gebruikt u voor het testen van de snelheid?
|
|||
|
|||
|
een online speedtest genaamd speedtest.net, ik weet er niet veel maar ik heb nog steeds het gebruik van het de hele weg door zodat haar een soort van constante.
Theres nog lijkt een druppel van 10MB toen ik de router aansluiten Bedankt |
|
|
|||
|
|||
|
Toe te voegen zijn er geen instellingen van een router te beperken snelheid.
Ook draadloze snelheid beperkt is door veel dingen als signaal kwaliteit en bereik. |
|
|
|||
|
|||
|
ok, is mijn router in staat om met 20MB snelheden?
|
|
|
|||
|
|||
|
Zoals u op de kabel van de router alleen betrekking heeft op het netwerk kant van de zaak, zodat het een 10/100 router moet goed zijn voor de manier waarop meer dan 20MB.
Je zou kunnen proberen het resetten van de router, is er een pin-knop op de achterkant, houdt het in totdat alle lampjes knipperen. Dit zal een veeg uit de instellingen met inbegrip van draadloze instellingen. |
|
|
|||
|
|||
|
zo zal het uitroeien van alle port forwarding ik heb opgericht?
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ook bent u met een filesharing-software? |
|
|
|||
|
|||
|
geen filesharing draait atm, en ik ben draadloze en mijn vader is bekabeld en hij gebruikt geen file sharing programma's en we zijn beiden krijgen ongeveer 8, dit doet speedtest op verschillende tijdstippen en meestal niet wanneer beide computers zijn op
|
|
|
|||
|
|||
|
Afgezien van het resetten en / of proberen een andere router ik weet niet zeker wat voor te stellen.
Het is een nogal rare scenario, maar als het is allemaal OK zonder de router dingen doen op dat punt wellicht niet tot de taak. Hoe oud is het? |