![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, bare ble med det første hello Jeg hadde virgin 4MB tjenesten oppgradert til 20MB i går og jeg har hatt et nettverk satt opp for et par år nå uten problemer. Jeg satt opp den nye forbindelsen med modemet er koblet direkte til datamaskinen, og jeg får god 20MB forbindelse vel ca 17-19mb som jeg fornøyd med, men så snart jeg går modem> router> datamaskinen den synker til om lag 8MB. Jeg har en NETGEAR WGT624 108mbps trådløse ruteren, og jeg har prøvd både trådløse og kablede og begge får en hastighet på ca 8MB. Jeg har sett gjennom alle innstillingene og det er ikke opplagt, og har gjort at alt er oppdatert. does anybosy har noen forslag til hvordan du fart opp? Takk på forhånd Chris, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva bruker du til å teste hastigheten?
| |||
| |||
| en online speedtest kalt speedtest.net, jeg vet det ikke stor, men jeg har vært å bruke det helt slik at en slags konstant. Theres fortsatt synes å være en dråpe på 10 MB når jeg kobler ruteren Takk |
|
| |||
| |||
| Slik legger du til det ikke er noen innstillinger på noen ruter for å begrense hastigheten. Også trådløs hastighet er begrenset av mange ting som signal kvalitet og utvalg. |
|
| |||
| |||
| ok, er min router i stand til å håndtere 20MB hastigheter? |
|
| |||
| |||
| Som du er på kabel ruteren omhandler kun nettverkssiden ting slik at det er en 10/100 ruteren bør det være bra for måten mer enn 20MB. Du kan forsøke å tilbakestille ruteren, er det en pin-knappen på baksiden, hold den i inntil alle lysene begynner å blinke. Dette vil tørke noen innstillinger ut inkludert trådløse innstillinger. |
|
| |||
| |||
| så vil det tørke ut alle port videresending jeg har satt opp? |
|
| |||
| |||
| Yup, men det er den eneste måten du skal være sikker på at det fungerer som det skal være. Dessuten bruker du noen filesharing programvare? |
|
| |||
| |||
| no filesharing kjører ATM, og jeg er trådløse og faren min er kablet og han bruker ikke fildeling program og vi er både å få om lag 8, dette gjør speedtest til ulike tider, og vanligvis ikke når begge maskinene er på |
|
| |||
| |||
| Bortsett fra nullstille og / eller forsøk en annen router Jeg er ikke sikker på hva du foreslår. Det er en ganske merkelig scenario, men som det er alt OK uten ruteren ting gjør punktet som muligens ikke er opp til jobben. Hvor gammel er den? |